Zapisy na akcje spółki z branży reklamowej, CAM Media, potrwają od 23 do 25 kwietnia. Spółka chce pozyskać z rynku do 28 mln zł.
Budowa księgi popytu odbędzie się w dniach 18-22 kwietnia.
Oferta obejmuje 2 mln akcji serii E i 600 tys. akcji serii B. Z emisji akcji serii E spółka planuje uzyskać do 28 mln zł.
Maksymalna cena akcji oferowanych została ustalona na 14 zł.
Oferującym akcje spółki jest DM BOŚ.
Do 15 mln zł pozyskanych z emisji spółka przeznaczy na przejęcia i akwizycje innych firm działających na rynku, ok. 5 mln zł zainwestuje w nowe produkty, 3,2 mln zł wyda na ekspansję za granicą, ok. 3 mln zł na zakup lokalu biurowego i 1 mln zł na informatykę.
Spółka zamierza sfinalizować akwizycję - _ w możliwie krótkim czasie _. Wskazuje, że realny termin to początek 2009 roku, - _ aczkolwiek, emitent nie wyklucza, że część środków finansowych przeznaczonych na akwizycje i przejęcia będzie musiała być uruchomiona już w roku 2008 _.
Spółka zajmuje się planowaniem, wdrażaniem oraz kontrolą kampanii reklamowych, opartych o wykorzystanie niestandardowych nośników, nazywanych przez branżę kampaniami ambientowymi.
CAM Media posiada sześć wyspecjalizowanych działów, które oferują usługi takie jak reklama na środkach transportu, reklama wielkopowierzchniowa, instalacje reklamowe w przestrzeni miejskiej oraz w obszarze nowoczesnego handlu.
W ubiegłym roku firma zrealizowała ponad 240 różnego typu projektów.
Według szacunkowych danych w 2007 roku spółka miała 3,6 mln zł zysku brutto, 3,7 mln zł zysku operacyjnego i 28 mln zł przychodów. W 2006 roku zysk brutto i operacyjny wyniosły po ok. 2,4 mln zł, a przychody 17,2 mln zł.