Operator kin Cinema City sprzedał w 2009 roku 27,46 mln biletów, co oznacza wzrost o 23,8 proc. w porównaniu do 2008 roku.
_ - Zarząd spółki Cinema City International informuje, że w 2009 roku w multipleksach Cinema City we wszystkich krajach działalności sprzedano 27,5 mln biletów w porównaniu do 22,2 mln w 2008 roku, co stanowi 23,8% wzrost rok do roku _ - czytamy w komunikacie.
W 2009 roku w Polsce Cinema City sprzedało 15,44 mln biletów wobec 12,59 mln biletów rok wcześniej. W Izraelu sprzedaż wzrosła do 4,10 mln biletów wobec 3,37 mln biletów w 2008 r., a na Węgrzech do 3,80 mln wobec 3,30 mln. W czeskich kinach spółka sprzedała w 2009 r. 1,65 mln wejściówek, czyli mniej więcej tyle samo co przed rokiem. W Bułgarii sprzedaż wzrosła do 940 tys. biletów wobec 686 tys. w 2008 r., a w Rumunii do 1,54 mln wobec 596 tys. w poprzednim roku.
Narastająco w I-III kw. 2009 roku grupa CCI miała 18,92 mln euro skonsolidowanego zysku netto wobec 14,66 mln euro zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 156,01 mln euro wobec 137,76 mln euro.