Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Comarch wdroży platformę usługową w Telefonii Dialog

0
Podziel się:

Dzięki nowej platformie Telefonia Dialog będzie mogła świadczyć usługi głosowe także w technologii VoIP.

Comarch wdroży platformę usługową w Telefonii Dialog
(Minute/Dreamstime)

Comarch podpisał kompleksową umowę z Telefonią Dialog, jednym z największych niezależnych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, na dostawę, instalację i wdrożenie platformy usługowej .

Dzięki nowej platformie Telefonia Dialog będzie mogła świadczyć usługi głosowe także w technologii VoIP, oraz uruchomić szereg nowych, niedostępnych dotąd serwisów, takich jak hosted PBX, SIP Trunking, VAS, połączenia audio/video, czy połączenia wielostronne, również w modelu pracy grupowej.

Umowa zawiera także integrację platformy z istniejącymi systemami telekomunikacyjnymi i teleinformatycznymi w Telefonii Dialog, w tym z systemami zarządzania, obsługi klienta oraz platformą bilingową firmy Comarch. Dodatkowo Comarch zapewnia serwisowanie gwarancyjne i pogwarancyjne, asystę techniczną oraz szkolenia dla pracowników, jak również rozwój platformy w przyszłości. Do realizacji projektu poza Comarchem zaangażowani zostali partnerzy biznesowi, w tym BroadSoft, Acme Packet i AudioCodes.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)