Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

DM PKO BP rekomenduje "redukuj" Agorę

0
Podziel się:

Analitycy DM PKO BP w raporcie z 26 lutego wydali rekomendację "redukuj" dla akcji Agory, wyznaczając cenę docelową dla akcji spółki na poziomie 43 złotych.

DM PKO BP rekomenduje "redukuj" Agorę
(PAP/ Szymon Pulcyn)

Analitycy DM PKO BP w raporcie z 26 lutego wydali rekomendację "redukuj" dla akcji Agory, wyznaczając cenę docelową dla akcji spółki na poziomie 43 złotych.

Raport wydany został przy cenie 43,2 zł, a we wtorek o godzinie 11:30 cena akcji Agory wynosiła 43 zł.

W ocenie analityków organiczny rozwój biznesu Agory nie powinien mieć istotnego wpływu na kształtowanie wartości spółki w najbliższym czasie, pomimo oczekiwanego, bardzo szybkiego, tempa wzrostu segmentu internetowego oraz dynamicznego rozwoju przychodów z reklamy zewnętrznej.

W ich ocenie kluczowymi czynnikami decydującymi o wartości spółki będą: możliwa zmiana w otoczeniu konkurencyjnym "Gazety Wyborczej" oraz realizacja strategii rozwoju grupy przedstawionej przez zarząd. Zdaniem analityków strategia zarządu jest całkowicie uzasadniona w długim terminie, lecz niesie ryzyka dla wyceny spółki w okresie 1-2 lat.

Przy wycenie Agory analitycy nie uwzględnili efektów realizacji strategii przedstawionej przez zarząd, ponieważ spółka nie ujawniła żadnych konkretów dotyczących planowanych akwizycji np. przybliżonego poziomu wycen, skali projektów, czy harmonogramu.

"Przy wycenie spółki opieramy się na założeniu kontynuacji przez Agorę działalności w dotychczasowych obszarach (oczekujemy przy tym ponadprzeciętnie szybkiego organicznego wzrostu segmentu internetowego)" - napisano w raporcie.

"Model DCF wskazuje na wartość akcji Agory na poziomie 44,90 zł (+ wartość dywidendy na oczekiwanym przez nas poziomie 0,50 zł na akcje), zaś wycena porównawcza wskazuje na istotną premię zawartą w obecnym kursie Agory. Wyceniamy akcje Agory na 43 zł i zalecamy redukowanie pozycji w spółce powyżej tego poziomu" - dodano.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)