NG2 zakłada długoterminową rentowność EBIT na poziomie 15-16 proc i rentowność netto na poziomie 11-13 procent. Wraz z przyrostem powierzchni sklepów na koniec 2015 r. przychody firmy powinny wzrosnąć dwukrotnie w stosunku do tych z 2012 r. - poinformował wiceprezes spółki Piotr Nowjalis.
- _ Stopa zwrotu z kapitału własnego, zgodnie z założeniami NG2, nie spadnie poniżej 20 proc. _ - podała spółka w materiałach przed konferencją prasową.
W 2012 firma zwiększy powierzchnię handlową o co najmniej 37 tys. m kw, czyli o 24 proc. Strategia na lata 2013-2015 zakłada zwiększenie powierzchni handlowej o nie mniej niż 127 tys m kwadratowych.
- _ Nasze założenia strategiczne zakładają, że wraz z przyrostem powierzchni sklepów, na koniec 2015 r. nasze przychody wzrosną dwukrotnie w stosunku do tych z 2012 roku _ - powiedział wiceprezes.
- _ Analitycy spodziewają się, że w 2012 r. wypracujemy 1,3 mld zł przychodów. Sądzę, że to założenie jest jak najbardziej realne _ - dodał.