Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Gino Rossi nie lubi marketingu

0
Podziel się:

Producent i dystrybutor obuwia i odzieży Gino Rossi raczej nie podniesie prognozy na 2006 rok.

Producent i dystrybutor obuwia i odzieży Gino Rossi raczej nie podniesie prognozy na 2006 rok, która zakłada, że będzie miał 6,47 mln zł zysku netto i 10,89 mln zł zysku operacyjnego przy przychodach w wysokości 112,33 mln zł.

Firma, która przejmuje Simple, nie wyklucza kolejnych akwizycji. Wcześniej w październiku przedstawiciele Gino Rossi mówili, że spółka może pod koniec listopada, po przejęciu spółki odzieżowej, zrewidować w górę swoje tegoroczne prognozy.

"Rozmawialiśmy z naszymi funduszami i raczej nie widzimy już sensu zmiany prognozy na koniec roku, gdyż raczej byłby to chwyt marketingowy, tym bardziej, że nie podawaliśmy naszej prognozy na początku roku, a w czerwcu - przed debiutem" - powiedział prezes Gino Rossi Maciej Fedorowicz.

"W przyszłym roku spodziewamy się znacznego wzrostu wyników, tym bardziej, że będzie widoczny pełen efekt konsolidacji Simple" - dodał.

_ W październiku Gino Rossi poinformował, że kupi 100 proc. udziałów w spółce odzieżowej Simple Creative Products. Za nabywane udziały zapłaci 23,5 mln zł w gotówce oraz 8,5 mln zł w formie własnych akcji. _

Simple jest dystrybutorem markowej odzieży damskiej, posiadającym własną sieć 28 salonów firmowych i 6 wydzielonych stoisk w salonach Royal Collection. Oferta spółki obejmuje autorskie kolekcje, liczące około 200 modeli w każdym sezonie.

Simple miało w pierwszym półroczu 2006 roku 13,2 mln zł przychodów i 2,8 mln zł zysku netto. W 2005 roku spółka miała 21,3 mln zł przychodów i 3 mln zł zysku netto.

Gino Rossi nie poprzestaje na tej akwizycji i szuka możliwości innych przejęć. Nie wyklucza też organicznych projektów rozwoju. "Cały czas analizujemy rynek pod kątem nowych akwizycji, jednak nie wykluczamy też budowania czegoś od podstaw. Uważam, że na bazie marki Gino Rossi może też powstać sklep z odzieżą męską" - powiedział Paweł Kapłon, dyrektor finansowy Gino Rossi.

"Na rynek patrzymy szeroko i nie ograniczamy się jedynie do Polski, na przykład we Włoszech jest wiele interesujących spółek" - dodał.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)