Grupa Kapitałowa Gino Rossi zakończyła I kwartał bieżącego roku osiągając przychody ze sprzedaży na poziomie 44,3 mln zł wobec 30,1 mln w analogicznym okresie roku ubiegłego, co oznacza 47-procentowy wzrost. Grupa wypracowała również wysoki zysk netto - 3,3 mln zł, co stanowi wynik lepszy od ubiegłorocznego o blisko pół miliona złotych.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiąganych przez grupę wyników - mówi Maciej Fedorowicz, prezes zarządu Gino Rossi. Wszystko wskazuje na to, że zostaną dotrzymane przedstawione przez nas prognozy. Świadczą o tym nie tylko wyniki kwartalne, ale również dynamika rozwoju sieci salonów firmowych Gino Rossi oraz Simple - dodaje prezes Fedorowicz.
W I kwartale 2007 roku Spółka poczyniła znaczne nakłady inwestycyjne, widoczne m.in. we wzroście kosztów sprzedaży oraz ogólnego zarządu. Są to w szczególności koszty rozwoju sieci sprzedaży, promocji sklepów i nowych marek oraz biur handlowych w Warszawie i we Włoszech. Poczynione w zakończonym kwartale nakłady będą skutkowały wzrostem wyników finansowych w kolejnych miesiącach.
Gino Rossi zapowiedziało na ten rok otwarcie 38 salonów, w tym 12 poza granicami kraju. Najwięcej nowych sklepów powstanie pod szyldem Gino Rossi - po 10 w Polsce i za granicą.
- Rozwój sieci salonów jest dla nas priorytetem. To dzięki nim promujemy naszą markę na całym świecie - podkreśla prezes Fedorowicz. Systematycznie rozwijająca się sieć sklepów jest również najistotniejszym czynnikiem wpływającym na dobre wyniki finansowe Grupy.