Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Junfeng Li zastąpi Owena Ou na stanowisku prezesa Huawei Polska

0
Podziel się:
Junfeng Li zastąpi Owena Ou na stanowisku prezesa Huawei Polska

Junfeng Li zastąpi Owena Ou na stanowisku prezesa Huawei Polska od 1 czerwca, podał koncern.

"Nowy prezes Huawei Polska będzie odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi trzema grupami biznesowymi firmy - Carrier, Enterprise i Consumer. Li planuje skupić się na kontynuowaniu ścisłej współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi w celu rozbudowy i poprawy jakości sieci, a jednocześnie wspierać realizację Narodowego Planu Szerokopasmowego. W segmencie Enterprise będzie w dalszym ciągu wzmacniał i poszerzał współpracę z partnerami kanałowymi, by zapewnić wysoką jakość produktów i rozwiązań odpowiadających na indywidualne potrzeby firm w szczególności w takich sektorach jak: edukacja, finanse, telekomunikacja, energetyka oraz sektor publiczny. Nowa strategia prezesa przewiduje dalszy wzrost udziałów marki na rynku smartfonów. Zakłada także pozycjonowanie urządzeń Huawei w segmencie premium oraz wzmacnianie świadomości marki wśród konsumentów" - czytamy w komunikacie.

Junfeng Li w 2013 roku rozpoczął pracę w Polsce, gdzie jako wiceprezes przejął kierownictwo nad grupą biznesową Carrier w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Rok później awansował na stanowisko prezesa tego oddziału.

Firma Huawei Polska poczyniła znaczne postępy podczas pełnienia przez Owena Ou obowiązków prezesa, podkreślono w materiale. W ubiegłym roku przychody firmy wzrosły o 48% r/r.

"Tak dobry wynik udało się uzyskać dzięki realizacji wielu kluczowych projektów, które miały znaczący wpływ zarówno na rozwój sektora ICT, jak i działania zmierzające do budowy społeczeństwa informacyjnego. W segmencie Carrier firma zrealizowała wiele projektów we współpracy z lokalnymi operatorami, w tym wdrożenie wspólnej sieci 3G i 4G dla Orange i T-Mobile oraz ogólnopolskiej sieci radiowej dla P4. Razem z Polkomtelem firma dostarczyła obejmującą cały kraj technologię sieci transmisyjnej dla wsparcia usług LTE" - czytamy dalej.

W sektorze Enterprise firma przeprowadziła znaczące wdrożenia dla sektora edukacji, w tym dostarczyła klastry obliczeniowe o bardzo wysokiej mocy dla Poznańskiego Centrum Superkomputerowo-Sieciowego oraz Interdyscyplinarnego Centrum Modelownia Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego, podano również.

"W ciągu ostatnich lat firma zrealizowała również wiele projektów w sektorze publicznym dla takich instytucji, jak ZUS, Ministerstwo Finansów, Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna, czy też dla kilku miast: Radomia, Częstochowy czy Warszawy. Huawei udało się także wzmocnić swoją pozycję w sektorze finansowym, energetycznym i telekomunikacyjnym" - zaznaczono w informacji.

Na rynku konsumenckim Huawei został niedawno uznany za kluczowego producenta smartfonów w Polsce, dzięki uzyskaniu 19,8% udziału w rynku z końcem I kwartału 2016 r. Huawei zaliczył 18-krotny wzrost w niecałe 3 lata, wskazano również.

"Znacząco zmieniło się także postrzeganie marki Huawei przez polskich konsumentów - od chińskich produktów niskiej jakości do urządzeń oferujących zaawansowane technologie w pięknym designie, a także doskonały stosunek jakości do ceny. Udało się to osiągnąć dzięki zwiększeniu wydatków na marketing i pozycjonowaniu urządzeń firmy w segmencie premium. Obecnie co 5. polski konsument wybiera smartfon Huawei" - podkreślono w komunikacie.

Huawei to czołowy podmiot w dostarczaniu najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) na świecie.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)