Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LPP powiększy swoje sklepy nawet o 30 procent

0
Podziel się:

LPP chce w najbliższych latach zwiększać powierzchnię sklepów netto o 25-30 proc. rocznie.

LPP powiększy swoje sklepy nawet o 30 procent

LPP chce w kolejnych latach powiększać powierzchnię sieci sklepów netto o 25-30 proc. rocznie - poinformował na konferencji prasowej wiceprezes spółki Dariusz Pachla. Dodał, że w II połowie 2012 roku LPP chce zwiększyć powierzchnię sklepów netto o 58 tys. metrów kwadratowych, a całoroczne nakłady na rozwój sieci szacuje na 210 mln zł._ _

_ - Do końca roku chcemy zwiększyć powierzchnię netto sieci sklepów o 58 tys. metrów kwadratowych. W całym roku nakłady szacujemy na 210 mln zł, z czego po pierwszym półroczu wydaliśmy 80 mln zł _ - powiedział Pachla._ _

_ - Nie planujemy zmiany modelu finansowania nakładów na rozwój sieci - w dalszym ciągu będą to środki własne plus ewentualnie kredyt _ - dodał.

Wiceprezes poinformował również, że w kolejnych latach spółka będzie chciała utrzymać tempo wzrostu powierzchni netto sklepów z tego roku (w całym 2012 r. planowany jest wzrost o 28 proc.)._ _

_ - Strategia jest taka, że chcielibyśmy w ciągu najbliższych lat utrzymać 25-30-proc. tempo wzrostu powierzchni netto. Układ geograficzny będzie podobny, z tym że chcielibyśmy mocniej rozwijać się w krajach UE, takich jak Czechy, Słowacja, kraje nadbałtyckie _ - powiedział.

Na koniec pierwszego półrocza powierzchnia sieci sklepów LPP wynosiła 381,4 tys. metrów kwadratowych. Pachla podał, że przy uruchomieniu nowej marki w marcu 2013 r. LPP planuje otworzyć pod nowym brandem ok. 30 sklepów. Dodał, że w przyszłym roku sklepy nowej marki mają być uruchamiane wyłącznie w Polsce._ _

_ - Do końca 2013 r. sklepów nowej marki może być 30-50. Będzie to brand dla młodych dziewcząt w wieku gimnazjalnym i licealnym, powierzchnia sklepów będzie zbliżona do tej w Housie czy Croppie. Nazwa nowej marki to Sinsay _ - powiedział. W II półr. LPP będzie celowało w utrzymanie marży brutto na sprzedaży w okolicach 57 proc._ _

_ - Będziemy walczyć o to, żeby marża była zbliżona do ubiegłorocznej, kiedy wyniosła ok. 57 proc. _ - powiedział Pachla. Wiceprezes LPP potwierdził, że nadal możliwe jest wypracowanie przez spółkę w tym roku 300 mln zł zysku netto. W 2011 r. LPP wypracowało 268,73 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej.

Porównaj na wykresach spółki i indeksy Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)