Po trzech kwartałach spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 86,6 mln zł, co oznaczało wzrost o 31 proc. licząc rok do roku. Obecnie blisko 30 proc. przychodów spółki stanowi sprzedaż pod markami własnymi, a w perspektywie trzech lat planowane jest zwiększenie udziału tych wyrobów do co najmniej 50 proc.
- _ 200 mln zł przychodów w ciągu trzech lat wydaje się celem mało ambitnym. Chcemy osiągnąć 300 mln zł z przychodów w ciągu trzech lat _ - powiedział prezes Paweł Nowakowski.
Spółka zamierza również wchodzić w nowe segmenty rynku.
- _ Przewidujemy wejście w nowe segmenty rynku, w którym jesteśmy w stanie osiągnąć efekty synergii. Chcemy, by były to produkty o podobnym sposobie przechowywania i dystrybucji _ - podkreślił Nowakowski.
Prezes zaznaczył, że strategicznym kierunkiem akwizycji będzie segment przetworów warzywnych i owocowych, natomiast w segmencie samych makaronów spółka skupi się na rozwoju organicznym. _ _
_ - Jesteśmy zainteresowani przetworami warzywnymi i owocowymi _ - dodał Nowakowski i podtrzymał zainteresowanie marką Sorella (dżemy, dania gotowe). Zaznaczył, że spółka zamierza zwiększać produkcję w Stoczku.
Narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 1,80 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 2,13 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 86,56 mln zł wobec 66,28 mln zł.