Według wstępnych wyników sprzedaży krajowych browarów w pierwszych czterech miesiącach roku, opublikowanych przez „Puls Biznesu”, sprzedaż Okocimia wzrosła do 500 tys. hl piwa. Dobre wyniki sprzedaży odnotował Żywiec, który zwiększył swój udział w rynku do 33,1% i zdołał umocnić się na pozycji lidera. Dystans dzielący Żywca i Kompanię Piwowarską liczony w procentach udziału w rynku wzrósł do 3,1%. Ilościowy wzrost w sprzedaży piwa w odniesieniu do roku ubiegłego wyniósł 2,3%.
Jeżeli wstępne wyniki sprzedaży się potwierdzą, to będzie to wskazywało na dużą skalę i skuteczność kampanii promocyjnej Okocimia, który zwiększył swój udział w rynku do niemal 7,7%, stając się z powrotem trzecim producentem piwa w kraju. Wyprzedzenie browarów z grupy Brau Union, których udział rynkowy kształtuje się na stałym poziomie ok. 6,7% jest dużym sukcesem nowego zarządu brzeskiego browaru. Tak dobre wyniki Okocimia tłumaczą silną motywację Carlsberga do szybkiego ogłoszenia wezwania.