Orbis Travel, który obsłużył w 2006 roku ponad 1,2 osób, spodziewa się w tym roku wzrostu liczby klientów o 10 proc., natomiast w 2008 roku spółka prognozuje 20-proc. zwyżkę, dzięki wdrożeniu rozwiązań informatycznych firmy Amadeus.
"Z oferty naszego biura skorzystało w 2006 roku ponad 1,2 mln osób. W tym roku szacujemy, że liczba ta wzrośnie o 10 proc." - mówi prezes Orbis Travel Małgorzata Miazek.
"Do końca tego roku dzięki firmie Amadeus uzbroimy się w znakomite technologie. W 2008 roku ośmielam się zaprognozować 20-proc. wzrost" - dodała.
Pod koniec czerwca Orbis Travel i Amadeus, który dostarcza rozwiązania informatyczne w branży turystycznej, podpisały pięcioletni kontrakt. Jego wartość nie została ujawniona.
Rozwiązania informatyczne Amadeusa mają m.in wspierać dystrybucję
produktów i usług turystycznych oferowanych przez Orbis Travel.
Należący do grupy Orbis - Orbis Travel organizuje turystykę przyjazdową, wyjazdową oraz krajową. Ma 39 własnych biur sprzedaży. Oferta Orbisu jest też dostępna w 1500 biurach podróży w Polsce.