Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Point Group kupiło Gretix.com

0
Podziel się:

Platforma Mediowa Point Group sfinalizowała umowę wstępną i nabyła 67% udziałów spółki Gretix, zarządzającej serwisem internetowym Gretix.com.

Point Group kupiło Gretix.com
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

*Platforma Mediowa Point Group sfinalizowała umowę wstępną i nabyła 67% udziałów spółki Gretix, zarządzającej serwisem internetowym Gretix.com. *

Wartości transakcji nie podano. PMPG poinformowała jedynie, że źródłem finansowania udziałów są środki własne inwestora. Gretix.com jest serwisem internetowym, który za pomocą e-mail oraz SMS przypomina swoim użytkownikom o ważnych dla nich wydarzeniach takich jak urodziny, imieniny, ale także niezapłaconych rachunkach czy kończącym się ubezpieczeniu, podano w komunikacie.

- _ Jego model biznesowy opiera się na sprzedaży reklamy kontekstowej, która dociera do użytkownika razem z ustawionym przez niego przypomnieniem. Dodatkowo za pomocą platformy e-commerce w ramach serwisu użytkownicy mogą kupować prezenty oraz dostarczać je pod wskazany adres. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem wersji międzynarodowej serwisu _ - napisała spółka.

- _ Gretix.com jest również pierwszym w portfolio Platformy Mediowej Point Group serwisem transakcyjnym. Dzięki objęciu udziałów w spółce, PMPG wchodzi na dynamicznie rosnący rynek e-commerce, który tylko w Polsce w ubiegłym roku wzrósł średnio o 62% w stosunku do 2006 r., osiągając wartość 8,1 mld zł _ - czytamy dalej w komunikacie.

Według podpisanego we wrześniu ub. roku porozumienia, Point Group najpierw kupi 67% udziałów spółki Gretix, a następnie 12% akcji tego podmiotu sprzeda spółce Parrish Media.

PMPG miała 2,42 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2008 roku wobec 0,26 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 13,36 mln zł wobec 6,28 mln zł rok wcześniej.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)