*_ - TVN liczy, że w drugiej połowie roku nastąpi poprawa na rynku reklamy telewizyjnej _ - poinformował Markus Tellenbach, prezes spółki. Dodał, że tym samym w całym roku rynek może zachowywać się lepiej niż spółka założyła w swoich szacunkach. *
_ - Wierzę, że w II połowie roku nastąpi poprawa na rynku reklamy telewizyjnej _ - powiedział Tellenbach.
Dodał, że daje to przestrzeń do lepszego zachowania rynku niż zakłada spółka w swoich przewidywaniach na cały 2013 r.
TVN podał w czwartkowym komunikacie, że w 2013 r. oczekuje spadku rynku reklamy telewizyjnej o średniej jednocyfrowej dynamice.
Tellenbach poinformował, że jak dotąd I kwartał tego roku jest lepszy na rynku reklamy telewizyjnej od IV kwartału poprzedniego roku, jednak rynek nadal charakteryzuje pewna ostrożność, w związku z ogólna sytuacją ekonomiczną.
Pytany o to, czy perspektywy na 2013 r. przedstawione przez spółkę, opierają się na konserwatywnych, czy optymistycznych założeniach, Tellenbach odpowiedział: _ nie są one ani optymistyczne ani pesymistyczne. Są najlepsze jakie mogliśmy sporządzić na podstawie naszej obecnej wiedzy _.
Według szacunków TVN na podstawie danych Starlink rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w IV kwartale 2012 r. spadł o ok. 8,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2011 roku.
Bądź na bieżąco z sytuacją na rynkach src="https://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1472719541&de=1504278600&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=UNI&colors%5B0%5D=%230082ff&w=605&h=284&cm=0&lp=1"/>