Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Makarony Polskie wyniosły 14,96 mln zł w marcu i były wyższe o 25 proc. od przychodów osiągniętych rok wcześniej. Sprzedaż samych makaronów wzrosła w marcu o 9 proc. rok do roku do 10,48 mln złotych.
Natomiast w I kwartale 2011 r. sprzedaż Makaronów Polskich wyniosła 51,49 mln zł co oznacza wzrost o 25 proc. w ujęciu rocznym, a samych makaronów 27,18 mln zł czyli o 12 proc. więcej niż w I kwartale 2010 roku.
Spółka Makarony Polskie miała 3,17 mln zł skonsolidowanego zysku netto z działalności kontynuowanej w 2010 roku wobec 2,20 mln zł zysku rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym, w 2010 roku spółka miała 0,28 mln zł zysku netto wobec 2,23 mln zł zysku rok wcześniej.