*Spółka Sfinks zapowiada potrojenie liczby restauracji w latach 2007-2011, z 98 obecnie do łącznie 320. Poza Sphinksem i Chłopskim Jadłem spółka chce mieć jeszcze dwie marki - poinformowała spółka w materiałach przed konferencją prasową. *
"W latach 2007-2011 spółka zapowiada potrojenie liczby posiadanych restauracji z 98 obecnie do łącznie 320 lokalizacji za cztery lata" - czytamy w komunikacie spółki.
"Spółka chce osiągnąć pozycję wiodącego operatora restauracji casual dining w regionie Europy Środkowej, poprzez rozwój posiadanych marek w Polsce, zagraniczną ekspansję sieci Sphinx oraz wprowadzenie nowych konceptów" - dodaje spółka.
Oprócz sieci Sphinx i Chłopskie Jadło spółka chce mieć jeszcze dwie dodatkowe marki.
Na koniec 2011 roku spółka planuje mieć 225 restauracji Sphinx, 25 - Chłopskie Jadło, 50 - trzeciej marki i 20 - czwartej.