Cennikowe wpływy reklamowe _ Gazety Wyborczej _ (wydawanej przez Agorę)
spadły w 2011 roku o 14,9 proc. rok do roku i wyniosły 664,4 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.
_ Rzeczpospolita _ w zeszłym roku zarobiła z reklam, według wpływów cennikowych, 14,1 proc. mniej niż w 2010 r., czyli 296,6 mln zł. Cennikowe wpływy reklamowe _ Polska The Times _ były rok do roku o 1 proc. niższe (296,6 mln zł), _ Faktu _ spadły o 4,3 proc. (230,4 mln zł), _ Dziennika Gazeta Prawna _ zniżkowały o 5,4 proc. (80,9 mln zł). Natomiast przychody reklamowe _ Super Expressu _ wzrosły o 29,3 proc. w stosunku do 2010 r. (124,6 mln zł).
Łącznie w 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 2,19 mld zł, co oznacza spadek o 6,06 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 4,6 proc. do 2,35 mld zł.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1243754639&de=1338415200&sdx=0&i=&ty=3&ug=1&s%5B0%5D=pkb&colors%5B0%5D=%231f5bac&st=1&w=600&h=300&cm=0&lp=1&rl=1"/>Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej