Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Spadają wpływy z reklam w "Gazecie Wyborczej"

0
Podziel się:

Cennikowe wpływy reklamowe Gazety Wyborczej (wydawanej przez Agorę) spadły w 2011 roku o 14,9 proc. rok do roku i wyniosły 664,4 mln zł.

Spadają wpływy z reklam w "Gazecie Wyborczej"
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

Cennikowe wpływy reklamowe _ Gazety Wyborczej _ (wydawanej przez Agorę)
spadły w 2011 roku o 14,9 proc. rok do roku i wyniosły 664,4 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

_ Rzeczpospolita _ w zeszłym roku zarobiła z reklam, według wpływów cennikowych, 14,1 proc. mniej niż w 2010 r., czyli 296,6 mln zł. Cennikowe wpływy reklamowe _ Polska The Times _ były rok do roku o 1 proc. niższe (296,6 mln zł), _ Faktu _ spadły o 4,3 proc. (230,4 mln zł), _ Dziennika Gazeta Prawna _ zniżkowały o 5,4 proc. (80,9 mln zł). Natomiast przychody reklamowe _ Super Expressu _ wzrosły o 29,3 proc. w stosunku do 2010 r. (124,6 mln zł).

Łącznie w 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 2,19 mld zł, co oznacza spadek o 6,06 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 4,6 proc. do 2,35 mld zł.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)