*W październiku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat: 306,8 mln zł, czyli o 25,2 proc. więcej niż rok wcześniej, zaś TVN spadł na drugie miejsce z wpływami na poziomie 257,1 mln zł, o 0,9 proc. mniej niż w październiku 2006 roku, wynika z danych TNS OBOP. *
Na trzecim miejscu w październiku 2007 roku uplasowała się stacja TVP1 z kwotą 174,7 mln zł, o 16,8 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP2, czwarta w rankingu, odnotowała spadek wpływów z reklam o 2,6 proc. do 126,0 mln zł.
Pierwszą piątkę zamknął TV4 z kwotą 36,5 mln zł, czyli o 96,9 proc. wyższą niż rok wcześniej.
TVN 24, który zajął siódmą pozycję, zwiększył w październiku wpływy z reklam o 29,9 proc. do 25,4 mln zł. TVN Siedem znajdujący się na 11 pozycji zwiększył zaś wpływy z reklam o 28,0 proc. do 12,2 mln zł.
Dane oparte są na cennikach stacji i nie uwzględniają rabatów.