Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

TP SA chce zatrzymać odpływ klientów

0
Podziel się:

Telekomunikacja Polska, która z początkiem września wprowadziła trzy nowe plany taryfowe, spodziewa się, że dzięki nim zahamowany zostanie odpływ klientów telefonii stacjonarnej do konkurencji i ofert mobilnych.

TP SA chce zatrzymać odpływ klientów
(PAP)

Telekomunikacja Polska, która z początkiem września wprowadziła trzy nowe plany taryfowe, spodziewa się, że dzięki nim zahamowany zostanie odpływ klientów telefonii stacjonarnej do konkurencji i ofert mobilnych.

_ - Ta oferta może znacznie ograniczyć spadek liczby klientów z tej linii biznesowej, a w przyszłości nawet ją zwiększyć _ - powiedział Paweł Papliński, dyrektor departamentu telefonii stacjonarnej TPSA.

_ - Nie jest to możliwe (potencjalne zwiększenie liczby klientów - PAP) w krótkim okresie, ale w średniej perspektywie, czyli jakichś dwóch lat, już tak _ - dodał.

TP SA od 1 września wprowadziła trzy nowe plany telefoniczne :plan doMowy tp 60, doMowy tp 300 i doMowy tp 1200. W nowych planach klienci mogą różnicować koszt abonamentu i liczbę minut, które otrzymują na rozmowy we wszystkich sieciach stacjonarnych. W nowych planach TP SA zrezygnowała z opłat za rozpoczęcie połączenia, ujednoliciła także cenę połączeń lokalnych i międzystrefowych.

| TPSA rusza w bój o klienta |
| --- |
| Marek Knitter *Money.pl *

Problemy z zatrzymaniem abonentów telefonii stacjonarnej, którzy przechodzą do innej siei lub wybierają mobilną ofertę nie dotyczy tylko rynku polskiego. TPSA próbuje iść w ślady swojego właściciela z Francji i radykalnie obniża ceny połączeń. To pozwoliło tamtejszemu operatowi na szybki wzrost liczby klientów, ale nie koniecznie przychodów. Nie ulega jednak wątpliwości, że dla osób, które lubią sobie pogadać nowa oferta będzie zapewne bardzo interesująca. W krótkim okresie nie uda się jednak poprawić przychodów ze sprzedaży. Konkurencja zapewne już opracowuje nowe cenniki uwzględniające ofertę TPSA. Czy będzie jednak ona tak atrakcyjna jak największego operatora na rynku? Wojna cenowa zapewne może przynieść bardzo ciekawe wyniki dla klienta. Jednak dla operatorów będzie to oznaczać przede wszystkim spadek przychodów w początkowym okresie. Ten kto wygra bitwę o klienta stacjonarnego będzie mógł liczyć na
wzrost przychodów w średnim i dłuższym terminie. |

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)