Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

TP SA przygotuje nową strategię

0
Podziel się:

Telekomunikacja Polska rozpoczęła proces weryfikacji swojej strategii, wynika z raportu spółki. Plan inwestycyjny ma zostać uzależniony od wyniku negocjacji z regulatorem rynku.

TP SA przygotuje nową strategię
(Materiały prasowe)

*Telekomunikacja Polska (TPSA)
rozpoczęła proces weryfikacji swojej strategii, wynika z raportu spółki. Plan inwestycyjny ma zostać uzależniony od wyniku negocjacji z regulatorem rynku. *

_ Jesteśmy w trakcie przeglądu naszych kierunków strategicznych, które weryfikujemy i aktualizujemy pod kątem nowych warunków rynkowych i optymalnego czasu ich wdrażania. Wyniki tej analizy przedstawimy razem z wynikami Grupy TP za dziewięć miesięcy tego roku _ - powiedział prezes Maciej Witucki cytowany w komunikacie.

Spółka poinformowała, że rewizja planu strategicznego obejmuje ocenę kierunków rozwoju komercyjnego przedstawionych w lipcu 2007 r. Równocześnie zaznaczono, że plan inwestycyjny, który będzie częścią nowej strategii, ma być zależny od warunków porozumienia z Urzędem Komunikacji Elektronicznej.

_ Plan inwestycyjny jest istotną częścią każdej takiej rewizji strategii. W związku z faktem, że warunki regulacyjne mają istotny wpływ na zdolność Grupy TP do inwestowania, średnioterminowy plan inwestycyjny będzie w dużym stopniu zależał od możliwości osiągnięcia rozsądnego porozumienia z polskim regulatorem w zakresie podziału funkcjonalnego oraz warunków dla prowadzenia dalszych inwestycji _ - czytamy dalej.

Wcześniej prezes UKE Anna Streżyńska zapowiedziała, że 31 lipca może zostać ogłoszone porozumienie, które zapobiegnie przymusowemu podziałowi TPSA.

Telekomunikacja Polska (TPSA) miała 702,00 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I połowie 2009 roku wobec 1379,00 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 8497,00 mln zł wobec 9047,00 mln zł rok wcześniej.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)