*Telekomunikacja Polska połączy planowany rebranding wszystkich produktów na markę Orange z nową ofertą dla klientów, wynika z wypowiedzi prezesa Macieja Wituckiego. *
Prezes TPSA nie komentował informacji o możliwym terminie rebrandingu. _ - Zgadzam się z opiniami, że rebranding musi się wiązać z nową ofertą i jakością dla klientów _ - powiedział Witucki dziennikarzom.
Nie skomentował informacji o tym, że rebranding może zostać przeprowadzony jeszcze w I połowie roku, ale zaznaczył że rozpoczęcie procesu jest uzależnione od realizacji programów związanych m.in. z poprawą jakości obsługi klientów. Pod koniec roku portal Gazeta.pl informował, że Telekomunikacja Polska ma zakończyć rebranding w marcu 2012 r.
Witucki poinformował też, że spółka przygotuje dla swoich klientów specjalne oferty związane z Euro 2012. Spółka jest partnerem technologicznym tej imprezy.
_ Zgodnie z założonym terminem zakończyliśmy pierwszy etap testów infrastruktury i usług, które będziemy świadczyć w trakcie Mistrzostw m.in. na stadionach w Polsce i w Międzynarodowym Centrum Nadawczym _ - powiedział dziennikarzom Leszek Hołda, odpowiedzialny w grupie za realizację projektu.
W ramach partnerstwa technologicznego TP i Orange tworzą na potrzeby Euro 2012 kompleksowe rozwiązanie teleinformatyczne, zapewniając łączność pomiędzy ponad 20 lokalizacjami w Polsce (miastami gospodarzami, stadionami, hotelami obsługującymi przedstawicieli UEFA) oraz pomiędzy Polską i Ukrainą. TP i Orange gwarantują nieprzerwaną (99,999%) sprawność transmisji danych w dzień meczu. Dopuszczalny czas przerwy w transmisji liczony jest w sekundach.
Hołda poinformował, że obecnie w realizację projektu jest zaangażowanych 200 osób z grupy, a w trakcie samego Euro liczba ta wzrośnie do tysiąca. Równocześnie zaznaczył, że sam projekt jest traktowany komercyjnie i spółka planuje zanotować na nim zysk. Infrastruktura, która powstanie na potrzeby mistrzostw, ma zostać wykorzystana potem do świadczenia innych usług.
W I-III kw. 2011 roku TPSA miała 1.559 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 111 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 11.198 mln zł wobec 11.758 mln zł.
| |
| --- |