Notowania

Przejdź na
tvn
06.05.2010 13:12

TVN ma największe wpływy reklamowe wśród telewizji

Na drugim miejscu jest Polsat. TVP1 zajmuje dopiero trzecie miejsce.

Podziel się
Dodaj komentarz
(charlesdyer/CC/Flickr)

Od stycznia do kwietnia 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN. Wyniosły one 859,2 milionów złotych.

Wynik jest o 0,4 procent mniejszy niż rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 783,4 milionów złotych, czyli o 17,6 procent wyższe niż w 2009 roku.

Na trzeciej pozycji była TVP1 z kwotą 678,3 milionów złotych, czyli o 24,1 procent większą niż rok wcześniej. Natomiast czwarta TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 15,3 procent do poziomu 432,1 milionów złotych.

Piąte miejsce zajęła stacja Viva Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 176,4 milionów złotych i były o 63,2 procent wyższe niż rok temu.

Tagi: tvn, giełda, wiadomości, wiadmomości, gospodarka, giełda na żywo
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz