Od stycznia do kwietnia 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN. Wyniosły one 859,2 milionów złotych.
Wynik jest o 0,4 procent mniejszy niż rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.
Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 783,4 milionów złotych, czyli o 17,6 procent wyższe niż w 2009 roku.
Na trzeciej pozycji była TVP1 z kwotą 678,3 milionów złotych, czyli o 24,1 procent większą niż rok wcześniej. Natomiast czwarta TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 15,3 procent do poziomu 432,1 milionów złotych.
Piąte miejsce zajęła stacja Viva Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 176,4 milionów złotych i były o 63,2 procent wyższe niż rok temu.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło: