Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

TVN zebrał z reklam ponad 30 mln zł. Polsat tylko o milion mniej

0
Podziel się:

W dniach 2-8 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 16,8 proc., co oznacza ok. 30,6 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 16,1 proc., czyli wpływami rzędu 29,4 mln zł.

TVN zebrał z reklam ponad 30 mln zł. Polsat tylko o milion mniej
(charlesdyer/CC/Flickr)

W dniach 2-8 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 16,8 proc., co oznacza ok. 30,6 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 16,1 proc., czyli wpływami rzędu 29,4 mln zł - wynika z szacunkowych danych AGB Nielsen Polska, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 14,6 mln zł, czyli blisko 8-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 10 mln zł, co daje 5,5-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 5,7 mln zł. Oznacza to, że miał on ponad 3,1 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 182,5 mln zł wobec 169,2 mln zł tydzień wcześniej.

Porównaj na wykresach spółki i indeksy Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)