W dniach od 5 do 11 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,68 proc., co oznacza 84,14 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 13,47 proc., czyli wpływami rzędu 57,61 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 42,69 mln zł, czyli 9,99 proc. udziału. Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 36,66 mln zł, co daje 8,57 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, której przychody reklamowe wyniosły 9,39 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,20 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 427,55 mln zł wobec 417,74 mln zł tydzień wcześniej.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1351724400&de=1353106740&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=PZU&colors%5B0%5D=%231f5bac&w=600&h=300&cm=0&lp=1&rl=1"/> Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej