Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Tyle na reklamach zarobiły TVN i inne polskie stacje

0
Podziel się:

W tyg. zakończonym 11.11. TVN miał 84,14 mln zł wpływów z reklam, Polsat 57,61 mln zł.

Tyle na reklamach zarobiły TVN i inne polskie stacje
(ronen/iStockphoto)

W dniach od 5 do 11 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,68 proc., co oznacza 84,14 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 13,47 proc., czyli wpływami rzędu 57,61 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 42,69 mln zł, czyli 9,99 proc. udziału. Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 36,66 mln zł, co daje 8,57 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, której przychody reklamowe wyniosły 9,39 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,20 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 427,55 mln zł wobec 417,74 mln zł tydzień wcześniej.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)
MONEY.PL na skróty

© 2024 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.