*Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła we wrześniu 2012 roku do 15,4 proc. z 16,9 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement. *
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ we wrześniu 2012 r. spadł do 14,1 proc. z 14,6 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 14,2 proc. z 16 proc., a TVP2 do 12,3 proc. z 12,4 proc.
We wrześniu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 17 proc. z 17,8 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 16 proc. z 16,3 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 10,4 proc. z 12,3 proc., a udział TVP2 spadł do 10,8 proc. z 11 proc.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu we wrześniu 2012 roku był TVN z udziałem 19,8 proc., wobec 21 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział wzrósł do 14 proc. z 13,1 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,1 proc. wobec 10,1 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 8,5 proc., bez zmian rdr.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1340229600&de=1340315940&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=S%26P&colors%5B0%5D=%231f5bac&s%5B1%5D=DJI&colors%5B1%5D=%23e823ef&s%5B2%5D=Nasdaq&colors%5B2%5D=%23ef2361&st=1&w=600&h=300&cm=1&lp=1&rl=1"/> Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej