Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Vistula chce otworzyć 18 nowych salonów

0
Podziel się:

Celami strategicznymi rozwoju spółki są: zwiększenie przychodów ze sprzedaży, poprawa wskaźników marżowych oraz rentowności własnej sieci detalicznej.

Vistula chce otworzyć 18 nowych salonów
(vistula/materiały prasowe)

Vistula Group chce w tym roku otworzyć około 18 nowych sklepów i stoisk firmowych, planuje znacząco poprawić wyniki z działalności operacyjnej - podała spółka w raporcie rocznym.

Celami strategicznymi rozwoju Vistuli są: zwiększenie przychodów ze sprzedaży, poprawa wskaźników marżowych oraz rentowności własnej sieci detalicznej. Spółka chce m.in. odzyskać utraconą dynamikę sprzedaży marki Deni Cler, zwiększyć sprzedaż marek Vistula i Wólczanka i utrzymać poziom marży brutto w segmencie jubilerskim na poziomie około 54 procent.

W roku 2014 grupa planuje uruchomić około 18 nowych salonów i stoisk firmowych o łącznej powierzchni ponad 1100 m2. Zamierza też przeprowadzić inwestycje odtworzeniowe.

Łączne nakłady inwestycyjne w roku 2014 wyniosą około 8 mln zł, co stanowi około 2 procent skonsolidowanych przychodów grupy. Rozwój będzie finansowany ze środków pochodzących z działalności operacyjnej.

_ - Połączenie wypracowanych w powyższy sposób lepszych wyników operacyjnych, głównie w wyniku zrealizowania wyższej sprzedaży z wyższą marżą przy jednoczesnym zachowaniu dyscypliny kosztowej, dodatkowo wzmocnionych niższymi kosztami odsetkowymi w związku ze zrealizowaną restrukturyzacją finansową, powinno zaowocować osiągnięciem wyników finansowych znacząco przekraczających wyniki działalności operacyjnej osiągnięte w roku 2013 _ - napisano w raporcie.

W 2013 roku Vistula miała ponad 45 mln zł zysku netto (wobec 12,3 mln zł rok wcześniej), 44,9 mln zł EBITDA (wobec 40,4 mln zł rok wcześniej) i 397,7 mln zł przychodów (wobec 395,5 mln zł w 2012 roku).

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)