Oglądalność TVN w styczniu 2008 roku zmniejszyła się do 15,43 proc. z 15,56 proc. Stacja pozostaje na czwartym miejscu za TVP1, TVP2 i Polsatem - podał Presserwis powołując się na dane AGB Nielsen Media Research.
Według danych AGB Nielsen na pierwszym miejscu pod względem udziałów widowni w rynku telewizyjnym znalazła się stacja TVP1 - jej udział spadł do 23,95 proc. z 24,81 proc. w styczniu 2007 roku.
Druga była TVP2, a jej udział spadł do 16,78 proc. z 19,75 proc., zaś trzeci był Polsat - 15,92 proc. wobec 16,03 proc. w styczniu 2007 roku.
Nieznaczny wzrost udziału w rynku zanotował kanał informacyjny TVN 24 - do 2,71 proc. z 2,60 proc.
ZOBACZ TAKŻE:
Kanały Grupy TVN zwiększyły oglądalność w styczniuhref="http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/kanaly;grupy;tvn;zwiekszyly;ogladalnosc;w;styczniu,69,0,318277.html">