Austriacka firma hotelarsko-deweloperska Warimpex spodziewa się 15-20-proc. wzrostu obrotów like-for-like (porównywalnych rok do roku) w 2011 roku, wynika z wypowiedzi prezesa spółki Franza Jurkowitscha.
- _ Widzimy dalszą poprawę sytuacji na rynkach, na których działamy. Dlatego spodziewamy się, że w 2011 roku sprzedaż w ujęciu like-for-like wzrośnie o 15-20 procent. W szacunkach tych nie uwzględniamy przychodów ze zbycia nieruchomości i generowanych przez nowo otwarte hotele _ – powiedział Jurkowitsch gazecie _ Parkiet _.
Sprzedaż like-for-like w 2010 r. miała wzrosnąć o ok. 20 procent. Spółka zakłada wydatki inwestycyjne rzędu 30-40 mln euro w bieżącym roku wobec 30 mln euro rok wcześniej.
Wyniki za cały 2010 r. Warimpex poda 29 marca. Narastająco w I-III kw. 2010 roku spółka miała 4,95 mln euro skonsolidowanego zysku netto wobec 94,56 mln euro straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 75,22 mln euro wobec 62,22 mln euro.