_ W minionym roku ze sprzedaży produktów pod markami własnymi wypracowaliśmy 160 mln USD. W tym roku chcielibyśmy mieć ponad 300 mln USD i sądzę, że jest to realne _ - powiedział Kostevitch.
W IV. kw. 2012 r. przychody ze sprzedaży marek własnych wzrosły do rekordowej wysokości 69,73 mln USD w porównaniu do 32,93 mln USD w IV kw. 2011. W rezultacie udział marek własnych w przychodach ogółem wyniósł 12,31 proc. w IV kw. 2012 w porównaniu do 7 proc. w IV kw. 2011. Po dwunastu miesiącach 2012 ich udział w przychodach ogółem wyniósł 9,03 proc. w porównaniu do 6,4 proc. w 2011 r.Intencją spółki jest dalszy rozwój sprzedaży marek własnych, tak by w średnim terminie ich udział w przychodach ze sprzedaży wynosił ponad 10 proc.