Zysk netto grupy NG2 w czwartym kwartale 2011 roku wzrósł do 64,9 mln zł z 41,05 mln zł w IV kwartale 2010 roku. Konsensus rynkowy zakładał wynik netto na poziomie 68,7 mln złotych.
na zdjęciu Dariusz Miłek, prezes zarządu spółki
Zysk operacyjny w IV kwartale wyniósł 82,1 mln zł wobec 50,06 mln zł w analogicznym okresie 2010 roku i był nieco niższy od oczekiwań rynkowych zakładających 86,4 mln zł EBIT.
Przychody wzrosły do 365,6 mln zł z 320,4 mln zł w IV kwartale 2010 roku i były zgodne z oczekiwaniami analityków na poziomie 366,2 mln zł.
W całym 2011 roku spółka miała 1,092 mld zł przychodów, 160,5 mln zł EBIT i 123,7 mln zł zysku netto. Rok wcześniej przychody grupy wynosiły 1,03 mld zł, zysk operacyjny 129,1 mln zł, a zysk netto 117,8 mln zł.
Przychody uzyskane w Polsce wyniosły w ubiegłym roku 999,3 mln zł, a poza krajem 93,1 mln zł.
Na koniec grudnia 2011 roku sieć sprzedaży GK NG2 obejmowała 714 placówek, w tym 293 salony firmowe CCC w kraju, 37 butików QUAZI, 216 sklepów własnych BOTI, 52 salony firmowe CCC w Republice Czeskiej i 116 sklepów sieci franczyzowej (w tym 62 sklepy BOTI, 49 salonów CCC w Polsce oraz 5 salonów CCC w Rosji).
Powierzchnia sprzedaży we własnych placówkach zlokalizowanych na terenie kraju wzrosła o 8,08 proc. do 135,1 tys. m2 ze 125 tys. m2 na koniec grudnia 2010 roku. Powierzchnia sklepów franczyzowych spadła o 1,9 proc. do 20,7 tys. m2.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1349820000&de=1349906340&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=EURPLN&colors%5B0%5D=%231f5bac&s%5B1%5D=USDPLN&colors%5B1%5D=%23e823ef&s%5B2%5D=CHFPLN&colors%5B2%5D=%23ef2361&w=600&h=300&cm=1&lp=1&rl=1"/>Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej