Właściciel Reserved pokazał wyniki. Widać odroczony popyt
Odzieżowy gigant LPP podsumował sprzedaż w salonach Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Zysk netto w pierwszym kwartale wyniósł ponad 21 mln zł. Spółka widzi w swoich sklepach efekt odłożonego popytu.
Wynik kwartalny dotyczy okresu od lutego do kwietnia. W tym czasie zysk netto LPP wyniósł 21,5 mln zł. W analogicznym kwartale rok wcześniej gigant miał ponad 360 mln zł straty netto.
LPP widzi w swoich sklepach stacjonarnych efekt odłożonego popytu w maju i czerwcu i przewiduje, że drugi kwartał będzie dobry pod względem sprzedaży.
- Mamy duży przełożony popyt z pierwszego kwartału na maj i czerwiec. Sprzedaż jest bardzo dobra, w maju mieliśmy rekordowe w historii spółki sprzedaże, czerwiec zapowiada się też rekordowo. powiedział wiceprezes LPP - powiedział wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.
Obniżona stawka ryczałtu w Polskim Ładzie. Skorzystają pielęgniarki, pracownicy IT i prawnicy
Łączna sprzedaż wszystkich marek z obu kanałów tj. sklepów stacjonarnych oraz internetowych, wynosiła w pierwszym kwartale 2,35 mld zł. i była o 99 proc. wyższa w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku.
Na koniec kwartału LPP posiadało 1917 sklepów stacjonarnych w 25 krajach. Spółka zakłada, że w tym roku powierzchnia handlowa wzrośnie o 25 proc. Planowane wydatki na sklepy to ok. 950 mln zł.