Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Martyna Kośka
Martyna Kośka
|
aktualizacja

Apart tłumaczy się z prośby o rządowe wsparcie. Internauci pytają o reklamę

819
Podziel się:

Apart pyta ministra rozwoju, dlaczego pominął branżę jubilerską w tarczy branżowej. Firma chciałaby otrzymać dofinansowanie do pensji pracowników. Internauci pytają, czy producent biżuterii nie widzi niczego niestosownego w proszeniu o publiczną pomoc, skoro kilka tygodni wcześniej rozpoczął kosztującą kilka milionów złotych kampanię reklamową. Apart wyjaśnia.

Apart tłumaczy się z prośby o rządowe wsparcie. Internauci pytają o reklamę
Najnowsza kampania reklamowa Apartu spotkała się z mieszanymi uczuciami internautów

Firma Apart wystosowała do wicepremiera Jarosława Gowina list w imieniu branży jubilerskiej. Prosi w nim o dodatnie sklepów z biżuterią do podmiotów, które będą objętą nową tarczą branżową. Branża jubilerska nie została bowiem wymieniona jako uprawniona do otrzymania wsparcia z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.

Internauci są zdziwieni tym ruchem i w komentarzach pytają, jak prośbę o wsparcie z publicznych środków połączyć z bardzo drogą kampanią reklamową, w której wzięły udział Małgorzata Socha, Anna Lewandowska i Julia Wieniawa. O sprawie pisze serwis "Wirtualne Media".

Apart wyjaśnia, że poniósł ogromne straty w związku z koniecznością zamknięcia 200 sklepów na trzy tygodnie w listopadzie. W tym czasie działała tylko 1 placówka firmy, która jest zlokalizowana poza centrum handlowym.

Sieć mówi o niezrozumiałym różnicowaniu

Michał Stawecki, dyrektor marketingu Apartu, nie rozumie, dlaczego sklepy jubilerskie zostały całkowicie pominięte w tarczy 6.0.

Zobacz także: Stracili na zamknięciu galerii. "Rząd nas pominął"

- Nasze sklepy zajmują się sprzedażą detaliczną, znajdują się w tych samych centrach handlowych i funkcjonują na takich samych zasadach. Dlatego ogromnie niepokoi nas to, że zostaliśmy wykluczeni z możliwości ubiegania się o wsparcie. Taka koncepcja budzi kontrowersje, ponieważ nasuwa skojarzenia z różnicowaniem podmiotów gospodarczych i ich nierównym traktowaniem na rynku przez państwo - mówi Michał Stawecki, cytowany przez portal wirtualnemedia.pl.

Reklama podzieliła internautów

A jak ustosunkuje się do zarzutów internautów, że firma, która boryka się z problemami finansowymi, nie powinna przygotowywać tak drogiej kampanii reklamowej jak ta, którą od kilkunastu dni widzimy w internecie, na bilbordach i w telewizji? Szacuje się, że samo jej przygotowanie mogło kosztować ok. 2,5 mln zł (znaczną część budżetu pochłonęły gaże aktorek), zaś z informacji, do jakich dotarły "Wirtualne Media" wynika, że tylko w okresie od 1 do 9 grudnia Apart wydał na reklamę w telewizji 4,99 mln zł netto (dane cennikowe netto, bez VAT i bez rabatów).

- Dzięki temu, że kampania została przeprowadzona, niwelujemy straty z lockdownu. Ta kampania wydaje się duża, ale jeśli porównamy ją do ubiegłorocznej to jest ona mniejsza. Świąteczna kampania reklamowa, tak jak każda, jest realizowana w celu zwiększenia sprzedaży – wyjaśnia dyrektor w rozmowie z "Wirtualnymi Mediami".

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(819)
Jshxjc
3 lata temu
Chcą za swoje wyroby krocie, a jak chcesz odsprzedać to liczone jest jako złom (grosze)
Hdjuxsn
3 lata temu
Są jeszcze korcie, a jak od sprzedaje szkoły to liczone jako złom. Gonić
Jgcjibf
3 lata temu
Gonić to całe Towarzystwo, nie robić tam zakupów!? Przekręt goni przekręt i nawet się już z tym nie kryją. Na pewno ta trująca zrobiła to charytatywnie buhahaha.
Aga
3 lata temu
Wieniawa, Lewandowska i Socha na pewno nie wystąpiły w reklamie charytatywnie, pewnie zgarnęły piękną kasę do tego czas antenowy. I wy jeszcze bezczelnie wyciągacię łapę po nasze pieniądze 🤬🤬🤬🤬
zenon
3 lata temu
wstyd i hańba
...
Następna strona