Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
Martyna Kośka
Martyna Kośka
|

Apart tłumaczy się z prośby o rządowe wsparcie. Internauci pytają o reklamę

820
Podziel się

Apart pyta ministra rozwoju, dlaczego pominął branżę jubilerską w tarczy branżowej. Firma chciałaby otrzymać dofinansowanie do pensji pracowników. Internauci pytają, czy producent biżuterii nie widzi niczego niestosownego w proszeniu o publiczną pomoc, skoro kilka tygodni wcześniej rozpoczął kosztującą kilka milionów złotych kampanię reklamową. Apart wyjaśnia.

Apart tłumaczy się z prośby o rządowe wsparcie. Internauci pytają o reklamę
Najnowsza kampania reklamowa Apartu spotkała się z mieszanymi uczuciami internautów
bDJdtqUR

Firma Apart wystosowała do wicepremiera Jarosława Gowina list w imieniu branży jubilerskiej. Prosi w nim o dodatnie sklepów z biżuterią do podmiotów, które będą objętą nową tarczą branżową. Branża jubilerska nie została bowiem wymieniona jako uprawniona do otrzymania wsparcia z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.

Internauci są zdziwieni tym ruchem i w komentarzach pytają, jak prośbę o wsparcie z publicznych środków połączyć z bardzo drogą kampanią reklamową, w której wzięły udział Małgorzata Socha, Anna Lewandowska i Julia Wieniawa. O sprawie pisze serwis "Wirtualne Media".

Apart wyjaśnia, że poniósł ogromne straty w związku z koniecznością zamknięcia 200 sklepów na trzy tygodnie w listopadzie. W tym czasie działała tylko 1 placówka firmy, która jest zlokalizowana poza centrum handlowym.

bDJdtqUT

Sieć mówi o niezrozumiałym różnicowaniu

Michał Stawecki, dyrektor marketingu Apartu, nie rozumie, dlaczego sklepy jubilerskie zostały całkowicie pominięte w tarczy 6.0.

Zobacz także: Stracili na zamknięciu galerii. "Rząd nas pominął"

- Nasze sklepy zajmują się sprzedażą detaliczną, znajdują się w tych samych centrach handlowych i funkcjonują na takich samych zasadach. Dlatego ogromnie niepokoi nas to, że zostaliśmy wykluczeni z możliwości ubiegania się o wsparcie. Taka koncepcja budzi kontrowersje, ponieważ nasuwa skojarzenia z różnicowaniem podmiotów gospodarczych i ich nierównym traktowaniem na rynku przez państwo - mówi Michał Stawecki, cytowany przez portal wirtualnemedia.pl.

bDJdtqUZ

Reklama podzieliła internautów

A jak ustosunkuje się do zarzutów internautów, że firma, która boryka się z problemami finansowymi, nie powinna przygotowywać tak drogiej kampanii reklamowej jak ta, którą od kilkunastu dni widzimy w internecie, na bilbordach i w telewizji? Szacuje się, że samo jej przygotowanie mogło kosztować ok. 2,5 mln zł (znaczną część budżetu pochłonęły gaże aktorek), zaś z informacji, do jakich dotarły "Wirtualne Media" wynika, że tylko w okresie od 1 do 9 grudnia Apart wydał na reklamę w telewizji 4,99 mln zł netto (dane cennikowe netto, bez VAT i bez rabatów).

- Dzięki temu, że kampania została przeprowadzona, niwelujemy straty z lockdownu. Ta kampania wydaje się duża, ale jeśli porównamy ją do ubiegłorocznej to jest ona mniejsza. Świąteczna kampania reklamowa, tak jak każda, jest realizowana w celu zwiększenia sprzedaży – wyjaśnia dyrektor w rozmowie z "Wirtualnymi Mediami".

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
bDJdtqVu
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(820)
wstyd
3 miesiące temu
wstyd
Ona
3 miesiące temu
Jeżeli firmę Apart stać na opłacenie takich nazwisk to i dla pracowników powinny znaleźć pieniądze. Przecież panie nie wystąpiły w reklamie CHARYTATYWNIE?!
Pola
3 miesiące temu
Nie kupię nic więcej Apartu. Do mnie nie trafiają sztuczne celebrytki. Więcej pomysłowości... A przy okazji mniej kasy na reklamy... To tyle
bDJdtqVv
Ursi
3 miesiące temu
Rząd nie ma wlasnych pieniędzy! to faktycznie są NASZE podatki i ja tez nie zgadzam sie na dofinansowywanie firmy ktora marnuje kasę na tak idiotyczną i irytującą kampanię reklamową
reklama do d.
3 miesiące temu
Prognozowany wzrost zakupów wyrobów firmy APART został rozpieprzony przez denną reklamę za kilka milionów złotych. Dlatego ludzie przestali kupować te ich wyroby. Teraz APART chce kasy ? Niech zapomni.
...
Następna strona