Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. WZI
|

Awaria paczkomatów zażegnana. Ale klienci wciąż mogą mieć problemy

91
Podziel się:

Paczkomaty InPost powoli "odzyskują sprawność" po piątkowej awarii. Klienci nie mogli odebrać paczek ani śledzić ich przy pomocy aplikacji. Wciąż jednak występują problemy, dlatego czas odbioru paczek będzie wydłużony.

Awaria paczkomatów zażegnana. Ale klienci wciąż mogą mieć problemy
Awaria paczkomatów. (money.pl, Rafał Parczewski)

Aktualizacja: 3.04 godzi. 7:33

InPost informuje o przywróceniu działania systemów. "Nadal mogą występować problemy z aktualnymi statusami przesyłek i opóźnienia statusów w aplikacji InPost Mobile. W razie braku kodu odbioru prosimy o kontakt z infolinią" - informuje właściciel paczkomatów.

I wydłuża czas odbioru przesyłek. Zazwyczaj jest to 48 godzin, ale z powodu awarii został on wydłużony o dodatkowe dwie doby.

O co chodzi? Klienci w całej Polsce mieli w piątek problem z dostępem do aplikacji i paczkomatów InPost. Jak informują w mediach społecznościowych, przesyłek nie można było wyjąć z urządzenia.

"Nie mogę wyjąć przesyłki z paczkomatu. Mam niewiele czasu dziś, by ją odebrać - aplikacja mówi, ze przesyłka jest, na infolinii również mam taką informację, paczkomat nie widzi przesyłki ani po kodzie, ani po numerze telefonu, ani po próbie otwarcia za pomocą aplikacji" - pisała na Facebooku pani Beata.

Klienci donosili też o licznych problemach z obsługą aplikacji. Przesyłka opłacona BLIkiem nie pojawia się w systemie. Moduł śledzenia przesyłek wysyła sprzeczne informacje.

Zobacz także: Koniec galerii handlowych? Brzoska: katastrofa, koronawirus to przyspieszył

"Obserwujemy awarię naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów i przywróceniem 100% sprawności naszych usług. O postępach prac będziemy informować na bieżąco" - pisał na Facebooku InPost i prosił o wyrozumiałość.

Klienci dopytywali, czy ze względu na awarię czas odbioru przesyłki z maszyny będzie wydłużony, bo zwykle jest to tylko 48 godzin.

Po trzech godzinach od publikacji informacji o awarii firma napisała, że systemy powoli "odzyskują sprawność".

"Możecie obserwować jeszcze przejściowe problemy i opóźnienia w dostarczaniu statusów. Pracujemy nad rozwiązaniem, tak abyście jak najszybciej mogli w pełni korzystać z naszych usług" - informował w piątek wieczorem InPost.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(91)
To już jest k...
3 lata temu
To nie awaria. Tak pierwszy w stolycy walczy z pandemiom. P.S. wiem pisze się z pandemią, ale tylko w "normalnej" stolicy.
Guzdek
3 lata temu
Infolinia nie działa żenująca od wczorej próbuje się dodzwonić śmiech na sali ze piszą aby kontaktować się z infolinią !!na meilu paczka do odbioru kod wpisuje pod paczkomatem j nic !!
Kasia
3 lata temu
Wczoraj koło 19.00 odebralam 2 przesylki, 19.30 1 przesyłkę odebrała mama. Nie bylo żadnego problemu
Dawid
3 lata temu
Typowe w polskich firmach: prośba o wyrozumiałość, rzadko kiedy przeprosiny, nigdy rekompensata. Jakby klient był ich kolega, a usługa była przysługą.
Gość
3 lata temu
Zaraz Morawiecki ogłosi swój sukces.... "paczkomaty już działają"
...
Następna strona