Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
KRJ
|

Beata Kozidrak w kampanii światowego giganta. Gwiazda reklamuje "rewolucję smaku"

20
Podziel się:

Na wiosnę Coca-Cola ruszyła z nową recepturą Coca-Coli Zero Cukru. Beata Kozidrak będzie przekonywać, że to dobra zmiana.

Beata Kozidrak w kampanii światowego giganta. Gwiazda reklamuje "rewolucję smaku"
W nowej reklamówce w poszukiwaniu orzeźwiającego smaku napoju, w sklepie pojawia się Kozidrak. (AKPA, AKPA, Podlewski)

Wybór nowej ambasadorki popularnego napoju był dla Coca-Coli oczywisty. Jak przekonuje dla serwisu dlahandlu.pl Klaudia Pac z Coca-Coli, to niekwestionowana diwa od lat podbijająca serca fanów w każdym wieku.

Kluczowa jest tu sympatia różnych grup wiekowych dla słynnej Beaty. Tego chciała Coca-Cola, bo ten profil doskonale wpisuje się w koncepcję kampanii promującej nowy smak.

W tej odsłonie kampanii producent zachęcać będzie, by to sami klienci przekonali się, że to „Najlepsza Coca-Cola ever”. Firmie bardzo zależy na sukcesie, bo zapewne w amerykańskiej centrali ciągle jeszcze pamiętają historię „New Coke”.

Zobacz także: Jest praca "od ręki" Chcesz etat? "Pracodawca cię wyśmieje"

W połowie lat 80. firma chciał zmienić smak i to zrobiła. Początek sprzedaży okazał się dość obiecujący. Wszyscy chcieli spróbować nowego smaku, ale potem było tylko gorzej. Sprzedaż leciała na łeb na szyje, aż w końcu kompletnie się załamała.

Beata Kozidrak ma zapobiec podobnym problemom. W nowym spocie zrealizowanym wspólnie z Żabką, ma przekonać, że warto coś zmienić, warto spróbować i dać szansę.

W nowej reklamówce w poszukiwaniu orzeźwiającego smaku napoju, w sklepie pojawia się Kozidrak. Co dzieje się potem? Jak to opsuje firma, "w zabawnej, lekkiej formule, charakterystycznej dla kampanii Żabka. Mały wielki sklep, okazuje się, że nie tylko artystka potrafi „robić niezły dym”.

Jak już pisaliśmy przed miesiącem, Coca-Cola idzie ze zmianami bardzo szeroko. Nowa, spójna identyfikacja wizualna opakowań dla wszystkich wariantów napoju - pod tym hasłem Coca-Cola przeprowadza małą rewolucję w swojej ofercie.

Nowy projekt szaty graficznej dla Coli Zero ma wyróżniać logo firmy i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. "To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r., będąca następstwem strategii „One Brand” realizowanej przez firmę".

Rebranding Coca-Coli Zero Cukru wiąże się z odświeżonym wizerunkiem i nową recepturą napoju. Nowe opakowania otrzymają ponadto dodatkowe oznaczenie "zero cukru".

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(20)
Kiloff
3 lata temu
Zero kwasu fosforowego i rakotwórczych słodzików też?.
Realista
3 lata temu
Wierze we władzę w rękach ludzi i po oczekiwanych rekompensatach COVIDowych Pani Beaty, już radio przełączam jak ją lub Bajm słyszę a teraz już się nie tknę się Coca Coli. Dla tych co wierzą ze możemy kształtować naszą rzeczywistość i nie akceptują takich absurdalnych ruchów jak domaganie się milionów "bo na buciki nie starczy" tez polecam taki ruch
nina
3 lata temu
tym zdjęciem to covida można reklamować
DJT
3 lata temu
Sprzedaż CocaCola w USA znacznie spadła. Około 75 mln klientów założyło embargo na produkty CocaCola po tym jak przedstawiciele zarządu wmieszali się w krytykę nowego prawa wyborczego Stanu Georgia.
ładny
3 lata temu
Śliczna jak lempart