Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. PBE
|

Deichmann przebił w Polsce magiczną granicę. Większe obroty obuwniczego giganta

15
Podziel się:

Niemiecka sieć sklepów obuwniczych zwiększyła w ubiegłym roku zyski i dobiła do obrotu 1 mld zł brutto. W Polsce firma sprzedała 9 mln par butów, o ponad 1,3 mln więcej niż w 2021 r.

Deichmann przebił w Polsce magiczną granicę. Większe obroty obuwniczego giganta
Deichmann zwiększył swoje obroty w Polsce i na całym świecie (East News, Karol Makurat/REPORTER)

Niemiecka sieć sklepów Deichmann, która ma swoje lokale w kilkudziesięciu krajach w Europie oraz w Stanach Zjednoczonych pochwaliła się udanym 2022 r. Obroty spółki wzrosły w Polsce o 1/3 i sięgnęły 1 mld zł brutto - informują wiadomoscihandlowe.pl.

W 266 sklepach w naszym kraju udało się sprzedać 9 mln par butów, czyli o 1,3 mln więcej niż w 2021 r.

- Z naszą ofertą dotarliśmy nie tylko do naszych stałych odbiorców, ale również udało nam się przyciągnąć do naszych sklepów nowych klientów. Modna i stale poszerzana o kolejne, znane marki oferta z pewnością również miała wpływ na nasz wynik - ocenił dla "Wiadomości Handlowych", prezes Deichmann-Obuwie Mariusz Kulik.

Według samej firmy na wzrost sprzedaży miała wpłynąć kampania reklamowa, w tym ukazujące się w telewizji spoty z wokalistką Sylwią Grzeszczak.

Na całym świecie sklepy Deichmann osiągnęły 8,1 mld euro brutto obrotu. To znacznie więcej niż w 2019 r. (jeszcze przed pandemią COVID-19), gdy obroty wyniosły 6,4 mld euro.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(15)
zygix
10 miesięcy temu
Mi też odrzucili reklamacje tenisówek za 60zł. Przy takich obrotach to śmieszne pieniądze. Nigdy tam nic już nie kupię.
Ewa
12 miesięcy temu
Dwie reklamacje i dwie odrzucone. Ich tłumaczenie jest wręcz śmieszne. Podałam do Sądu i od razu podkulili ogon. Zdecydowanie nie polecam zakupów w tym sklepie.
Wrocławianin
12 miesięcy temu
Najważniejsze, że klient ma wybór. Jeśli mu się coś nie podoba - jakość czy materiał butów, kraj pochodzenia firmy, cena może nie kupować. Ale może wybrać. Moje doświadczenia z firmą Deichmann są pozytywne - zakupiony towar był odpowiedni do ceny. A w przypadku reklamacji byłem załatwiany OD RĘKI. Składam reklamację, kasa do ręki. I tyle. Dla odmiany w dużej polskiej sieci (w skrócie 3 cycki) reklamacja była dwukrotnie - złożona i odwołanie - odrzucona. Wyglądało to tak: półbuty po ok. 9 miesiącach zaczęły jesienią przemakać. Reklamacja - odrzucona z powodu "zbyt intensywnej eksploatacji". Tak jakby w butach nie można było chodzić więcej niż np 3 godziny dziennie. I broń Boże po mokrej nawierzchni. A ja wg firmy chodziłem 16 godzin dziennie. Odwołanie: to samo, odrzucone. Teraz już wiem - cycki obejdą się bez moich zakupów. To że firma jest polska nie jest dla mnie argumentem - mam być właściwie załatwiany. Jakość firmy poznaje się w sytuacjach konfliktowych. Miałem też sytuację z reklamacją kupując stół w duńskiej sieciówce. Po przywiezieniu okazało się, że dwa elementy były pęknięte. Wystarczyło zrobić zdjęcie uszkodzonych elementów, zdjęcie paragonu i wysłać e-mail z opisem. Szybka odpowiedź i za 3 dni dotarła paczka z elementami. I co, można? Można. A 3 cycki - never, nigdy, plus jamais, nikagda. Weźcie pod uwagę to, że patriotyzm nie zastąpi przyzwoitości.
!!!!
12 miesięcy temu
przecież tam sam plastik, a ceny z sufitu !!!!
!!!!
12 miesięcy temu
przecież tam sam plastik, a ceny z sufitu !!!!