Dino się nie zatrzymuje. Tylko w tym roku otworzono już 245 sklepów
Dino Polska otworzyło od stycznia do końca września 2025 r. 245 nowych sklepów. Na koniec września 2025 r. liczba sklepów sieci wynosiła 2933, wobec 2572 rok wcześniej - poinformowała spółka.
Sieć Dino, założona w 1999 roku, na koniec 2024 roku liczyła 2688 sklepów, a na 2025 rok planowana jest liczba około 3 tysięcy placówek. W samym 2024 roku otwarto 283 nowe sklepy, co oznacza wzrost o 13,2 proc. rok do roku.
W pierwszym półroczu 2025 r. uruchomione zostało też 11 centrum dystrybucyjne spółki, w miejscowości Kolonia Kawałek w województwie warmińsko-mazurskim.
W Sejmie o nocnej prohibicji. Politycy ocenili pomysł Lewicy
Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1.159,6 tys. m kw. wobec 1.014,7 tys. m kw. rok temu.
Wyniki Dino
W pierwszych sześciu miesiącach tego roku przychody grupy wyniosły niemal 16 mld zł i były o ponad 2 mld zł (14,8 proc.) wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. W drugim kwartale 2025 r. przychody Grupy Dino wyniosły 8,6 mld zł i były wyższe o niemal 1,38 mld zł (czyli o 19 proc.) niż w drugim kwartale 2024 r.
Zysk netto w całym pierwszym półroczu sięgnął niemal 709 mln zł wobec 643,4 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku - to wzrost o 10,2 proc. W drugim kwartale 2025 roku zysk netto sięgnął 397,6 mln zł wobec 348,1 mln zł rok wcześniej - tutaj doszło do wzrostu o 14,2 proc.