Notowania

E-hulajnogi podbijają rynek. Producenci aut chcą mieć swój udział

Fiat, BMW Hyndai czy Seat koncerny motoryzacyjne postanowiły pod własną marką sprzedawać elektryczne jednoślady.

Podziel się
Dodaj komentarz
(WP.PL)
Fiat, BMW Hyndai czy Seat koncerny motoryzacyjne postanowiły pod własną marką sprzedawać elektryczne jednoślady. (Fot: Barnaba Siegel)

Elektryczna hulajnoga jako integralna część samochodu? Czemu nie. Koncerny motoryzacyjne wyczuły rynek i chcą mieć swój udział w tej fali – pisze "Rzeczpospolita". Hyundai ogłosił, że pod marką KIA będzie sprzedawał składane jednoślady, które będą ładowane za pomocą energii generowanej przez samochód.

Własne elektryczne pojazdy osobiste wprowadzają również inne koncerny. Fiat500 to już nie tylko popularny maluch i jego nowoczesna wersja na czterech kołach, ale także dostępna od lipca również na naszym rynku elektryczna hulajnoga.

Do Polski wchodzi również podobny sprzęt od Seata hulajnoga model eXS. Swój udział w rynku chce mieć również BMW, Audi czy Kawasaki.

Również na Polskim rynku działają rodzimi przedsiębiorcy inwestujący w tę gałąź. Nad własnymi projektami pracuję polska firma Hop City, czy RDLabs – wskazuje "Rz".Prócz nich już działają Motus, Frugal, Mobi czy częstochowski Velex.

Obejrzyj także: Minister środowiska: opłata za wszystkie foliówki to rozwiązanie "na już"

Jak pisaliśmy na łamach money.pl, również prezes Integer Rafał Brzoska zamierza zainwestować w elektromobilność. Szuka partnerów wśród producentów ładowarek do samochodów elektrycznych, a także w obszarze hulajnóg oraz skuterów elektrycznych. - Nie ukrywam, że widzę w tym olbrzymią szansę dla nas – mówił specjalnie dla money.pl.

Już teraz rodzimy rynek e-hulajnóg na minuty wart będzie w tym roku 33,6 mln zł – wskazuje "Rzeczpospolita".

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
04-09-2019

MirasOt i mamy oto słuszne myślenie ekologiczne

Rozwiń komentarze (1)