Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. MWL
|

Iga Świątek przyniosła miliony PZU

8
Podziel się:

Współpraca sponsorska Igą Świątek przerosła oczekiwania PZU. W pierwszym roku trzyletniej umowy przyniosła dla ubezpieczyciela ponad 40 mln zł ekwiwalentu reklamowego - pisze "Puls Biznesu". 20-letnia tenisistka zwyciężyła m.in. we French Open 2020 i trzech turniejach WTA. Jest w czołówce najlepszych tenisistek świata.

Iga Świątek przyniosła miliony PZU
Iga Świątek generuje miliony ekwiwalentu reklamowego dla PZU. (East News, Artur Hojny)

"Wypracowanie 13,7 mln złotych ekwiwalentu reklamowego Igi Świątek, uzyskanego w polskich mediach dla głównego sponsora w I kwartale, PZU uznał za obiecujący początek współpracy. Komentując coroczny wynik, przyznaje, że przekroczył on pierwotne założenia" - czytamy w dzienniku.

Sponsoring Insight obliczył, że wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 42 mln zł.

To wskaźnik efektywności kontraktu oznaczający koszt reklamy, który marka musiałaby ponieść, by zaistnieć w mediach w takim stopniu, jaki zapewnił jej sponsoring - wyjaśnia gazeta.
Zobacz także: Legenda tenisa chwali Igę Świątek. "Ona zachwyca. To wulkan energii, gra kosmiczny tenis"

Sponsoring w sporcie. Ile PZU zyskuje na współpracy z Igą Świątek?

"To bardzo dobry wynik jak na sport indywidualny, w którym sukces zależy od dyspozycyjności wyłącznie jednej osoby, a nie całego zespołu - a niezwykle trudno utrzymać formę przez cały rok" - mówi "PB" Michał Gradzik, partner zarządzający w Sponsoring Insight.

Według dziennika na 42 mln zł ekwiwalentu złożyło się 13,3 tys. publikacji, przede wszystkim w internecie (9 tys. odpowiadających za 29,6 mln zł - przyp. red.).

Państwowy ubezpieczyciel podkreśla - jak czytamy - że zapewnił Idze Świątek bezpieczeństwo finansowe i możliwość skupienia się na rozwoju sportowym, a do własnych korzyści zalicza m.in. budowanie międzynarodowej rozpoznawalności.

"To istotne dla konglomeratu finansowego działającego w pięciu krajach i mającego duże ambicje. Przede wszystkim jednak Iga kreuje pozytywny wizerunek naszej marki w Polsce, m.in. ułatwiając nam dotarcie do nowych grup klientów, zwłaszcza osób młodych" - mówi Sylwia Matusiak, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU.

Tysiące ofert pracy. Sprawdź i znajdź wymarzoną dla siebie pracę już dziś!
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(8)
Robo
6 miesięcy temu
Zarobili to i dobrze. Gorzej jakby postawili na Kurdej Szatan. Wtedy wtopa murowana haha
Agent
6 miesięcy temu
Czyja to jest córka? Kogo znajomego z rządu? W pzu jest tylko wyzysk człowieka przez człowieka. Pracownicy są wykorzystywani a pieniądze wydawane na prywatę rządową. Ale to też za chwilę się skończy!
Kuan
6 miesięcy temu
Najdroższa benzyna jest na Orleanie bo Kubica tam tankuje
Pola
6 miesięcy temu
W tym roku odeszłam z PZU za wysokie stawki to samo oferuje mi WARTA o 600 zł.taniej a poza tym nigdy nie patrzę na to kto jest w reklamie tylko jakie ja będę mieć z tego korzyści
pik
6 miesięcy temu
Wyliczają coś, czego nie da się ocenić, a metodologia, to totalna fikcja i wynik z kapelusza.