Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. NST
|

Genialny pomysł piekarni ze Szczecina. Chleb z "okienka"

13
Podziel się:

Świeży chleb i bułki kupione bez wychodzenia z samochodu? Sieć piekarni Asprod ze Szczecina postawiła na koncept drive-thru. Do końca roku firma ma powiększyć się o co najmniej kilka sklepów w zupełnie nowej formule - zapowiada prezes firmy Dariusz Bielecki w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Genialny pomysł piekarni ze Szczecina. Chleb z "okienka"
Piekarnia Asprod Drive, w których można kupić pieczywo bez wychodzenia z samochodu, cieszą się dużą popularnością wśród klientów (Asprod)

Obecnie firma ma już trzy placówki tego typu, przy czym wyszła z nimi poza Szczecin. Asprod Drive, uruchomiony w tym roku, znajduje się w Kobylance pod Stargardem Szczecińskim - czytamy w serwisie.

Z kolei placówka drive-thru zlokalizowana w Szczecinie przy ul. Uranowej zyskała ostatnio cztery miejsca do ładowania samochodów elektrycznych. Zakupy można zrobić zarówno w sposób tradycyjny, jak i bez wysiadania z auta.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Greenpact - rozmowa z Jolantą Okońska-Kubica

Nowy zakład produkcyjny dał firmie kopa

Firma od lat stawia na systematyczny rozwój, co w jej przypadku oznacza mniej więcej 10 nowych punktów sprzedaży detalicznej rocznie - czytamy w serwisie. Na ten moment Asprod ma ich 87, przy czym zlokalizowane są one na terenie trzech województw: zachodniopomorskiego, wielkopolskiego oraz lubuskiego. Sklepy znajdują się m.in.: w Netto, Kauflandzie, a także na szczecińskim Dworcu PKP.

Dariusz Bielecki podkreśla, że pozytywnie na rozwój firmy Asprod wpłynęła inwestycja w nowy zakład produkcyjny. W zakładzie tym, poza wypiekami wytwarzanymi tradycyjnymi, rzemieślniczymi metodami, powstają obecnie także inne produkty niedostępne wcześniej w portfolio firmy - informuje portal wiadomoscihandlowe.pl.

Chlebomat. Klienci byli zaskoczeni

W 2020 roku firma Asprod zaskoczyła swoich klientów ciekawym rozwiązaniem, jakim jest chlebomat. Urządzenie jest podobnyne do tych, w których sprzedawane są napoje w puszkach, butelkach, słodycze czy drobne przekąski.

W przeciwieństwie do tradycyjnych sklepów są dostępne 24 godziny na dobę, a sam zakup nie wymaga kontaktu w drugim człowiekiem. Cztery chlebomaty były testowane w Szczecinie, na początku w czterech lokalizacjach.

Chleb jest jednym z najpopularniejszych produktów spożywczych, podejmujemy więc różne inicjatywy, których głównym zadaniem jest zapewnienie pełnej dostępności do wypieków - mówił Dariusz Bielecki, prezes Asprod w rozmowie z portalem.

Asprod oprócz pieczywa oferuje przekąski, dania lunchowe, kanapki, kawy, a nawet czekolady. Produkty możemy zamówić także poprzez stronę internetową.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
WP Finanse
KOMENTARZE
(13)
WYRÓŻNIONE
Zoe
rok temu
W Kołobrzegu chlebomat był już kilka lat przed pandemią. Mieszkałam w Szczecinie, Asprod ma słabe pieczywo, a te przekąski doprowadziły nie jednego do rewolucji gastrycznej.
Prezydent2025
rok temu
Bravo za pomysł i wykonanie !
TakZwaneXD
rok temu
XD, wyobraźmy sobie kolejkę ludzi po zakup chleba, a potem kolejkę samochodów po chleb, nazwanie tego "genialnym" pomysłem to czysty imbecylizm. Nie dość że zbudowanie pod ten drive-thru infrastruktury jest drogie i wymaga betonowania terenu dookoła, to jeszcze nie opłaca się na dłuższą metę w porównaniu do starych rozwiązań, gdy na tym samym terenie można by umieścić kilka innych biznesów.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (13)
Wodni
2 miesiące temu
W Buku kolo Poznania jest taka piekarnia od wielu lat.
www
rok temu
Nie ma już miasta Stargard Szczeciński! Jest STARGARD!!! Od dawna....
Matka
rok temu
Bardzo slabe pieczywo i ceny nieadekwatbe do jakości
Adam
rok temu
To żadna nowość, w Krakowie od dawna jest Awiteks Drive-through na Królowej Jadwigi.
TakZwaneXD
rok temu
XD, wyobraźmy sobie kolejkę ludzi po zakup chleba, a potem kolejkę samochodów po chleb, nazwanie tego "genialnym" pomysłem to czysty imbecylizm. Nie dość że zbudowanie pod ten drive-thru infrastruktury jest drogie i wymaga betonowania terenu dookoła, to jeszcze nie opłaca się na dłuższą metę w porównaniu do starych rozwiązań, gdy na tym samym terenie można by umieścić kilka innych biznesów.