Notowania

technologie
15.01.2020 08:34

Miliony z automatu

Każdy chciałby „ustrzelić szóstkę” i zostać milionerem. Wystarczy kilka skreśleń na kuponie, który można nadać w internecie, na stacjach benzynowych, w galeriach handlowych i osiedlowych sklepikach oraz… odrobina szczęścia. Mimo wielu dostępnych już w tej chwili możliwości, dzięki nowym, automatycznym technologiom zawarcie zakładu w LOTTO może stać się jeszcze bardziej przystępne.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Shutterstock.com)

Bardzo możliwe, że już w niedalekiej przyszłości kupony LOTTO, bądź Zdrapki będzie można również kupować tak jak dzisiaj kupuje się napoje w puszkach czy batoniki – w całkowicie automatycznej i stojącej w dowolnym miejscu maszynie. Obecnie w całym kraju działa już ponad pół tysiąca tego typu urządzeń, ale mogą one funkcjonować tylko i wyłącznie w miejscach, w których ich pracę nadzoruje człowiek.

Pełnoletność to wyzwanie

Wszystko rozbija się o przepisy prawa i zasady odpowiedzialnej gry, według których każdy gracz musi mieć ukończone 18 lat. Maszyna samoobsługowa będzie musiała zweryfikować wiek grającego w oparciu o analizę obrazu z zainstalowanej kamery i na tej podstawie pozwoli na wysłanie zakładu. Totalizator Sportowy idzie z duchem czasu, dlatego starając się nadążyć za najnowszymi trendami, stawia na nowoczesność i liczy na współpracę z podmiotami, które specjalizują się w zaawansowanej analizie obrazu z kamer i machine learning. W tym celu firma dołączyła do II edycji programu GovTech. To kolejna odsłona GovTech Polska - akcji stworzonej z myślą o startupach oraz małych i średnich firmach, które wprowadzają nowatorskie rozwiązania dla problemów i wyzwań, z jakimi mierzy się dzisiaj sektor publiczny. Program jest realizowany pod patronatem Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego, a jego podstawowym celem jest usprawnienie dialogu między administracją publiczną a przedsiębiorcami, start-upami, środowiskiem naukowym oraz samymi obywatelami.

Rozstrzygnięcia coraz bliżej

Zeszłoroczna, pilotażowa edycja programu GovTech Polska przez 6 miesięcy trwania zgromadziła prawie 300 chętnych do rozwiązania pięciu postawionych wyzwań. To pokazuje potencjał tego typu inicjatyw. W ramach tegorocznej edycji pierwsze spotkania potencjalnych partnerów z przedstawicielami Totalizatora Sportowego odbyły się w maju podczas konferencji technologicznej Impact CEE w Krakowie. W ramach II etapu firmy biorące udział w konkursie powinny złożyć swoje projekty do końca stycznia. Totalizator Sportowy nie wyklucza, że jeżeli uda się znaleźć odpowiednich partnerów, którzy dostarczą satysfakcjonujące i skuteczne rozwiązanie, w przyszłości zostanie ono wdrożone również na innych obszarach działalności, np. w sprzedaży online lub w sieci salonów gier z automatami.

Z korzyścią dla wszystkich

Bezobsługowe maszyny to dla Totalizatora Sportowego doskonała możliwość zwiększenia poziomu sprzedaży w miejscach, w których do tej pory nie było możliwości postawienia tradycyjnej kolektury. To również szansa na rozpoczęcie nowego modelu współpracy z partnerami handlowymi. Efekt? Więcej wysłanych kuponów to większe pieniądze przekazywane do budżetu państwa oraz na rozwój polskiego sportu oraz kultury narodowej, a dla każdego gracza… większa szansa na zostanie Lottomilionerem.

komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
15-01-2020

bitcoinholder_twitterTo jest tzw. podatek od naiwności. Lepiej zainwestować te pieniążki w bitcoina.

Rozwiń komentarze (1)