Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Na tym rynku działają legendy. Polska firma coraz bardziej się rozpycha

- Polski rynek słodyczy liczy 10 mld zł. Konsumpcja słodkości na brytyjskim rynku jest pięć i pół raza większa niż w Polsce pod względem wartości. Mieliśmy tam bardzo dużo eksportu i dlatego zaczęliśmy te rynki rozwijać. Najlepszy sposób to akwizycje. Żeby marka miała rozpoznawalność - mówił o zakupach firm na Wyspach Brytyjskich Jan Kolański, prezes firmy Colian - producenta m.in. legendarnych Grześków i Jeżyków.

13
Podziel się:
KOMENTARZE
(13)
sieńczyłło-pr...
4 lata temu
Nie sądzę żeby takie brandy jak Familijne Grześki i Goplana mogły skutecznie konkurować z takimi tuzami jak Milka Cadbury Toblerone Oreo Mars Snickers Milky Way Kit Kat Lion, itepe, itepe .....
Hubert. Monac...
4 lata temu
A co do Prince polo to jest to jedyny towar o który proszą mnie Niemcy kiedy jadę na urlop do Polski. Nie kiełbasa, nie wódka. Kto był w Polsce i spróbował Prince Polo jest jego fanem. Wiozę zawsze karton 100 szt.
Ada
4 lata temu
Ładną ma koszulkę, nie czepiajcie się.
Ewan
4 lata temu
I fajnie ! Nasze slodycze sa super ! Brytyjska czekolada tylko mleczna i bez smaku .
Piotrek
4 lata temu
Janek,wejdź na rynek brytyjski z marką Kot Bury.