Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

INTERIA. PL zmienia logo

0
Podziel się:

Od czwartku, 4 sierpnia INTERIA.PL ma nowe logo. Po niedawnej metamorfozie wyglądu strony głównej, jest to kolejny zdecydowany krok w kierunku unowocześnienia wizerunku portalu. Zmiana znaku firmowego INTERIA.PL została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi wśród użytkowników portalu.

- Wybraliśmy projekt, uznany za nowoczesny i dynamiczny - powiedział Grzegorz Wójcik, wiceprezes zarządu INTERIA.PL. - Skojarzenia, jakie budzi przyjęta koncepcja plastyczna dobrze wpisują się w strategię intensywnego rozwoju naszej spółki - dodał.

W porównaniu do dotychczasowej wersji, nowy logotyp INTERIA.PL odznacza się zdecydowanie większą czytelnością. Zachowana została żółto-niebieska kolorystyka, spójna z identyfikacją wizualną radia RMF FM oraz pochylenie liter tworzących napis 'INTERIA.PL', zrezygnowano natomiast z postaci smoka Matyldy. Podkreśleniu silnego związku spółki z portalem służy w nowym logo otoczenie obwódką skrótu 'PL' i wyeksponowanie poprzedzającej go kropki.

Według badania NetTrack instytutu MillwardBrown SMG/KRC, w drugim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej INTERIA.PL w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 50,6%, a znajomość wspomagana marki wyniosła 76,9%. Wyniki te plasują portal w ścisłej czołówce najlepiej rozpoznawalnych witryn w polskiej sieci.

http://www.interia.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)