Firma GETIN Leasing zmieniła swój serwis internetowy. Twórcą koncepcji nowego wizerunku on-line jest AS Communications - agencja specjalizująca się w PR on-line.
- GETIN Leasing od lutego br. jest członkiem grupy Getin Holding. Zmianie uległa cała identyfikacja wizualna Spółki. Koniecznym stał się również redesign naszej witryny. Wraz z AS Communications udało nam się stworzyć jeden z najciekawszych serwisów wśród firm leasingowych. Widzimy duży potencjał w sieci Internet, dlatego też oprócz kreacji profesjonalnej witryny korporacyjnej, redagujemy firmowy newsletter, prowadzimy działania lojalnościowe - System Premium - skierowane do naszych Partnerów. Planujemy również niespodziankę marketingową promującą 'monopol GETIN Leasing na rynku', wykorzystując jako medium głównie Internet. - mówi Piotr Wawrzynów, Dyrektor Marketingu GETIN Leasing.
AS Communications poza stworzeniem nowego wizerunku on-line dla GETIN Leasing podjęło stałą współpracę w zakresie obsługi public relations. Do zadań firmy należy m.in. budowa relacji z mediami, obsługa internetowego biura prasowego, prowadzenie działań publicity, redagowanie biuletynu firmowego.
- Naszym zadaniem było nie tylko stworzenie dobrego graficznie oraz merytorycznie serwisu. Głównym celem było przyciągnięcie jak największej liczby użytkowników oraz spowodowanie aby stała się ona ich ulubioną w branży leasingowej. W tym celu wykorzystaliśmy narzędzie, jakim jest newsletter. Jego zalety, m.in.: możliwość bezpośredniego dotarcia do odbiorcy z profilowaną informacją znacznie zwiększają szanse na przywiązanie Klienta do marki. - mówi Anna Skorupska, właściciel AS Communciations.
Oprogramowaniem oraz wykonaniem projektów graficznych zajął się zespół Helldesign - partner AS Commnications w zakresie wdrażania nowych technologii.
http://www.getinleasing.pl http://www.ascommunications.pl