Na szczególną uwagę zasługuje kampania internetowa, która poza emisją typowych form reklamy (toplayer, box, banner w komunikatorze Gadu-gadu), wykorzystuje działania niestandardowe.
Film promowany był poprzez nietypowe artykuły sponsorowane zamieszczone w działach z informacjami ze świata, odwołującymi się bezpośrednio do hasła promującego film ('Już tu są') i tematu inwazji Marsjan. Warto przypomnieć, iż emisja słuchowiska radiowego opartego na książce 'Wojna Światów' w 1938 r. wywołała panikę w Stanach Zjednoczonych - została potraktowana jako prawdziwa informacja i inwazji. W kampanii po raz pierwszy wykorzystano również możliwość zamieszczenia materiału filmowego w internetowej telewizji LemonTV, nowym serwisie portalu o2. Trailer filmu jest dostępny na stronie głównej tego serwisu oraz w dziale 'Zapowiedzi'.
Dodatkowo, w dniu premiery filmu (8 lipca) wyemitowana zostanie nietypowa kreacja w formacie XHTML na stronie głównej Wirtualnej Polski.
Media oraz niestandardowe wykorzystanie kreacji zaplanował i kupił dom mediowy MindShare, wraz ze specjalistycznym działem zajmujący się komunikacją one-to-one - mOne.
http://www.mindshareworld.com