Polska Fundacja Narodowa wesprze polskie meble. Szykuje ekspansję w USA
Polska branża meblarska łączy siły, aby wspólnie zdobyć rynek w USA. Wesprze je w tym Polska Fundacja Narodowa.
Czołowe firmy polskiej branży meblarskiej wspólnie chcą zaistnieć na amerykańskim rynku - pisze "Rzeczpospolita". Benix, Black Red White, Gala Collezione, Raw, Szynaka Meble, Vzór i Zieta Studio łączą siły, aby zaprezentować się na High Point Market w Północnej Karolinie.
Tegoroczne wiosenne plany pokrzyżowała pandemia koronawirusa, ale firmy upatrują szansy w kolejnej - jesiennej, edycji największych targów meblowych w USA. To brama do amerykańskiego rynku, na który ostrzą sobie zęby polskie firmy.
Obejrzyj: Wybory 2020. Andrzej Duda o LGBT. Prezydencki minister Paweł Mucha: nie ma dyskryminacji
Finansowo wesprze je Polska Fundacja Narodowa. Kontrowersyjna fundacja dofinansuje polskie stoiska na High Point - pisze dziennik. Mowa nawet o 1 mln zł. Kolejny 1,2 mln zł to wkład firm biorących udział w targach.
– Przed nami szansa na wykorzystanie potencjału PFN do wsparcia budowy silnej i rozpoznawalnej marki polskich mebli – przyznaje na łamach "Rz" Marcin Zarzecki, prezes fundacji.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie