Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|
aktualizacja

Polskie kosmetyki podbijają Chiny. Wykorzystują platformy sprzedażowe

1
Podziel się:

Na chińskich serwisach handlowych polskie marki odnoszą sukcesy. E-handel stał się dla nich furtką na specyficzny rynek.

Polskie kosmetyki znalazły sposób na Chiny
Polskie kosmetyki znalazły sposób na Chiny (Fotolia)

Ziaja, Bell, Bielenda, Biogened (Dermedic), Paese Cosmetics czy Verona Products Professional to polskie marki kosmetyków, które z powodzeniem podbijają chiński rynek za pośrednictwem azjatyckich platform sprzedażowych – pisze "Rzeczpospolita".

Chiński Tmall czy Aliexperss należące do grupy Alibaba pozwalają naszym rodzimym firmom na globalną obecność.

Zobacz także: Obejrzyj: E-handel. Sklepy internetowe na celowniku fiskusa:

To tylna furtka na specyficzny i hermetyczny rynek. Sprzedaż online, zdaniem pytanych przez dziennik ekspertów, pozawala zaistnieć w miejscu, gdzie niełatwo tradycyjnymi metodami przebić się do klienta.

Sprzedaż internetowa nie jest obarczona wieloma wymaganiami administracyjnymi, które obejmują tradycyjne sklepy. To upraszcza i przyśpiesza wejście na chiński rynek – wskazuje dziennik.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(1)
waldi
5 lata temu
polskie kosmetyki lecą do Chin raz - a potem, Chińczyk je podrobi i sam sprzeda