Notowania

Polskie kosmetyki podbijają Chiny. Wykorzystują platformy sprzedażowe

Na chińskich serwisach handlowych polskie marki odnoszą sukcesy. E-handel stał się dla nich furtką na specyficzny rynek.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Fotolia)
Polskie kosmetyki znalazły sposób na Chiny

Ziaja, Bell, Bielenda, Biogened (Dermedic), Paese Cosmetics czy Verona Products Professional to polskie marki kosmetyków, które z powodzeniem podbijają chiński rynek za pośrednictwem azjatyckich platform sprzedażowych – pisze "Rzeczpospolita".

Chiński Tmall czy Aliexperss należące do grupy Alibaba pozwalają naszym rodzimym firmom na globalną obecność.

Obejrzyj: E-handel. Sklepy internetowe na celowniku fiskusa:

To tylna furtka na specyficzny i hermetyczny rynek. Sprzedaż online, zdaniem pytanych przez dziennik ekspertów, pozawala zaistnieć w miejscu, gdzie niełatwo tradycyjnymi metodami przebić się do klienta.

Sprzedaż internetowa nie jest obarczona wieloma wymaganiami administracyjnymi, które obejmują tradycyjne sklepy. To upraszcza i przyśpiesza wejście na chiński rynek – wskazuje dziennik.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
13-08-2019

waldipolskie kosmetyki lecą do Chin raz - a potem, Chińczyk je podrobi i sam sprzeda

Rozwiń komentarze (1)