Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Michał Wąsowski
Michał Wąsowski
|
aktualizacja

Robo-telefony męczą Polaków. "Wprowadzają w błąd, udając człowieka"

W ostatnim roku istną plagą stały się tak zwane "robocalle", czyli telefony wykonywane przez automaty, które udają człowieka. Jak jednak wyjaśnił w programie Money.pl Mariusz Pełechaty z firmy KODA, tworzącej voiceboty, takie "robo-telefony" nie mają zbyt wspólnego ze sztuczną inteligencją. - Wprowadzają w błąd, oszukują, udając człowieka - mówił Pełechaty. Podkreślał, że właściwie realizowane voiceboty nie powinny próbować udawać człowieka.
KOMENTARZE
(12)
Prezes
rok temu
Przecież przedstawiają się jako wirtualny konsultant, więc tutaj jest OK. Tylko że w kwestii fotowoltaiki powinni zacząć od pytania, czy jesteś mieszkańcem domu jednorodzinnego, bo to jest punkt wyjściowy do dalszych rozważań. Tymczasem zadają je chyba jako dziesiąte z kolei - i cała rozmowa jak krew w piach...
senior 71+
rok temu
A wystarczy w smartfonie włączyć funkcję blokada rozmówców przekazujących spam. Teraz czasami wyświetla się komunikat; potencjalne oszustwo lub podejrzenie spamu. Takich numerów telefonów nie odbieram i od razu blokuję numer. (zielona słuchawka, trzy kropki, ustawienia, blokuj rozmówców przekazujących spam)
bezpartyjny
rok temu
fotowoltaikę mam z głowy-udawałem człowieka jąkającego się iże mieszkam na 11 piętrze, a pozostałe nie odbieram i blokuję.
Baba
rok temu
Mam prostą zasadę - to ja dzwonię po ofertę i nie interesuje mnie żaden marketingowy bełkot
Jan
rok temu
Też stworzyłem takiego,ale coś za bardzo mi się jąka.