Victoria's Secret zmienia wizerunek. Kończy z Aniołkami
Amerykańska marka bielizny Victoria's Secret radykalnie zmienia wizerunek i rezygnuje ze słynnych Aniołków, czyli supermodelek o nienagannych figurach. To one przez dwie dekady były znakiem rozpoznawczym marki.
W przeszłości Aniołkami były m. in. Tyra Banks, Heidi Klum, Laetitia Casta, Gisele Bündchen czy Miranda Kerr. Teraz przyszedł czas na zmiany. Zamiast Aniołków markę Victoria's Secret będą promować kobiety, które ”dzielą wspólną pasję do wprowadzania pozytywnych zmian”.
Jak podaje "The Guardian" nowe ambasadorki to m. in. reprezentantka USA w piłce nożnej Megan Rapinoe, aktorka i przedsiębiorczyni Priyanka Chopra Jonas, aktywistka LGBTQ+ i modelka Valentina Sampaio, modelka i uchodźczyni z Sudanu Południowego Adut Akech czy brytyjska dziennikarka zajmująca się równością Amanda de Cadenet.
Oczywiście ten rebranding nie odbył się w próżni. Jak podaje "New York Times”, udział Victoria's Secret w amerykańskim rynku bielizny damskiej spadł do 21 proc. w 2020 roku, w porównaniu z 32 proc. w 2015 r.
Nie zaszczepisz się, nie wejdziesz do pracy. Przedsiębiorcy apelują do rządu
Spadek sprzedaży wynika z różnych czynników. Jednak przez ostatnie lata na popularności zyskiwały marki, które nie kojarzyły się z supermodelkami, lecz stawiały na różnorodność.