Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
ANA
|

Victoria's Secret zmienia wizerunek. Kończy z Aniołkami

16
Podziel się:

Amerykańska marka bielizny Victoria's Secret radykalnie zmienia wizerunek i rezygnuje ze słynnych Aniołków, czyli supermodelek o nienagannych figurach. To one przez dwie dekady były znakiem rozpoznawczym marki.

Victoria's Secret zmienia wizerunek. Kończy z Aniołkami
Victoria's Secret zmienia wizerunek. Kończy z Aniołkami. (Wikimedia Commons, Paul Bayfield)

W przeszłości Aniołkami były m. in. Tyra Banks, Heidi Klum, Laetitia Casta, Gisele Bündchen czy Miranda Kerr. Teraz przyszedł czas na zmiany. Zamiast Aniołków markę Victoria's Secret będą promować kobiety, które ”dzielą wspólną pasję do wprowadzania pozytywnych zmian”.

Jak podaje "The Guardian" nowe ambasadorki to m. in. reprezentantka USA w piłce nożnej Megan Rapinoe, aktorka i przedsiębiorczyni Priyanka Chopra Jonas, aktywistka LGBTQ+ i modelka Valentina Sampaio, modelka i uchodźczyni z Sudanu Południowego Adut Akech czy brytyjska dziennikarka zajmująca się równością Amanda de Cadenet.

Oczywiście ten rebranding nie odbył się w próżni. Jak podaje "New York Times”, udział Victoria's Secret w amerykańskim rynku bielizny damskiej spadł do 21 proc. w 2020 roku, w porównaniu z 32 proc. w 2015 r. 

Zobacz także: Nie zaszczepisz się, nie wejdziesz do pracy. Przedsiębiorcy apelują do rządu

Spadek sprzedaży wynika z różnych czynników. Jednak przez ostatnie lata na popularności zyskiwały marki, które nie kojarzyły się z supermodelkami, lecz stawiały na różnorodność.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(16)
40%
3 lata temu
Konkludując - nieróżnorodność supermodelek wydaje się być równoznaczna z utratą przedrostka super u onych albowiem degradacja supermodelki do poziomu modelki powiatowej świadczy co prawda o regresie szołbiznesowym ale jednocześnie otwiera nowe możliwości w zakresie odkrywania wyróżnika różnorodności pośród modelek zwyczajnych czyli cech niedostępnych w przypadku awansu przedmiotowej barbi do establiszmentu supermodelek jednakże bez zarysowanych wyraźnie cech różnorodności jakże cenionych na dzisiejszym topie.
Lola
3 lata temu
Szkoda, fajnie to było, myślę że to błąd
Ola
3 lata temu
A ja tam lubię ich majtasy. Gatunkowo mega przyjemne materiały, nie wychodzą żadne gumki, nie wypierają się kolory. Kiedy tylko mam możliwość zamiawiam przez znajomych u USA bo te w necie to oszustwo, jak z chińczyka.
kierownik bun...
3 lata temu
Te gacie powinny reklamowac objawienia Eurowizji: Conchita Wurst ze swoja kielbacha, te pudelmetale z Wloch i nasz Michal Szpak, chociaz on woli topless.
USLGBT
3 lata temu
I tak wlasnie upadlo imperium, RIP