Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Maxcom ustalił cenę w IPO na 55 zł, debiut na GPW planowany ok. 30 czerwca

0
Podziel się:
Maxcom ustalił cenę w IPO na 55 zł, debiut na GPW planowany ok. 30 czerwca

Maxcom ustalił ostateczną cenę akcji w pierwszej ofercie publicznej (IPO) na 55 zł, dzięki czemu wartość oferty wyniesie 47,5 mln zł, podała spółka. Debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW)
planowany jest około 30 czerwca br.

"W trakcie roadshow spotkaliśmy się z kilkudziesięcioma zarządzającymi funduszami, nasz model działania i plany rozwoju zostały ocenione pozytywnie, czego efektem jest zgłoszony popyt na akcje Maxcom, który przewyższył liczbę oferowanych akcji. Pozyskane środki będą wsparciem w dalszym dynamicznym rozwoju, pozwolą nam zwiększyć obecność na zagranicznych rynkach, jak również wprowadzić nowe produkty, w tym smartfona przeznaczonego dla seniorów" - powiedział prezes Arkadiusz Wilusz, cytowany w komunikacie.

Redukcja zapisów w transzy dla inwestorów indywidualnych wyniosła 63,4%. Inwestorom indywidualnym zostanie przydzielonych 107 tys. akcji, stanowiących 4% w kapitale po ofercie.

Do 20 czerwca przyjmowane będą zapisy od inwestorów instytucjonalnych, a 21 czerwca planowany jest przydział akcji. Zakładany pierwszy dzień notowania akcji i PDA na GPW to 30 czerwca. Do inwestorów instytucjonalnych trafi 757 tys. akcji, stanowiących 28% w podwyższonym kapitale Maxcom.

Oferującym i prowadzącym księgę popytu jest Bank Zachodni WBK, doradcą finansowym jest Partners & Ventures, a doradcą prawnym CMS Cameron McKenna.

Maxcom ma ponad 15-letnie doświadczenie w produkcji oraz dystrybucji własnych marek produktów telekomunikacyjnych. Jest jednym z kluczowych graczy w Europie w sprzedaży klasycznych telefonów komórkowych, w szczególności dla seniorów oraz dedykowanych osobom, które uprawiają sporty ekstremalne lub pracują w ciężkich warunkach. Grupa działa pod dwiema markami Maxcom oraz budżetowej Maxton.

Grupa realizuje sprzedaż poprzez zdywersyfikowane kanały dystrybucji B2B w ponad 20 krajach Europy, w tym m.in. za pośrednictwem czterech głównych operatorów komórkowych w Polsce, kilkunastu operatorów za granicą, sieci handlowych oraz wybranych dealerów i agentów sprzedaży.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)