Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Katarzyna Ogórek
|

Biznes na lodzie!

0
Podziel się:

Dla wrocławskiego przedsiębiorcy wszystko kręci się wokół lodu. Produkuje paczkowany lód w kostkach, rzeźby lodowe, śnieg, bary lodowe oraz organizuje lodowe imprezy promocyjne. Póki co jednak zamroził w tym biznesie kilkaset tysięcy złotych i wciąż czeka na pierwsze zyski oraz zmianę w świadomości klientów.

Biznes na lodzie!

Dla wrocławskiego przedsiębiorcy wszystko kręci się wokół lodu. Produkuje paczkowany lód w kostkach, rzeźby lodowe, śnieg, bary lodowe oraz organizuje lodowe imprezy promocyjne. Póki co jednak zamroził w tym biznesie kilkaset tysięcy złotych i wciąż czeka na pierwsze zyski oraz zmianę w świadomości klientów. *
Polska firma Ice Sp. z o.o. znajduje się we Wrocławiu w miejscu dawnego *
Wiesław Świerzyński, manager firmy ICE:
Żałuję, ze nie mam konkurencji na polskim rynku. Gdyby już były inne marki, byłoby mi łatwiej.niemieckiego browaru. Kilkaset tysięcy złotych zostało zainwestowane w park maszynowy produkcji amerykańskiej. Wiesław Świerzyński - udziałowiec i manager firmy ICE, inwestuje w ten pomysł wiele energii, przekonując kolejnych odbiorców do zasadności i opłacalności handlu lodem w kostkach. Jest to o tyle trudne, że od początku działalności, a więc od dwóch lat, biznes nie przynosi zysków.

- Coraz więcej Polaków kupuje kostkarki, ale są one niskiej jakości, podłączone do zwykłego wodociągu. Mało kto pije wodę z kranu, a lód z niej podawany jest z najlepszymi trunkami. Albo idiotyczne woreczki napełniane wodą i wrzucane między mięso a ryby. Durne. Nie lepiej kupić worek czystego lodu z krystalicznej wody? - zastanawia się Wiesław Świerzyński. - Byliśmy przekonani, że odniesiemy sukces. Okazało się, że przeszkadzają nam w tym dwa problemy: pierwszy to bariera ze strony sklepów i sieci handlowych (wysokie opłaty za „wejście z produktem"), drugi, łatwiejszy do pokonania - opór ze strony nieprzyzwyczajonych konsumentów.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)